به گزارش ایرنا، این مراسم همزمان با برگزاری نخستین روز رزمایش محمد رسوال الله (ص)، همراه با غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا آغار و سپس دعای روحبخش کمیل در فضایی معنوی قرائت شد.
مشابه این آیین همزمان در اکثر شهرستان های استان با حضور بسیجیان شرکت کننده در رزمایش با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان بنحو با شکوهی برگزار شد.
رزمایش محمد رسول الله (ص) همزمان با سراسر کشور از 14 شهریور ماه 1397 در یزد در سه مرحله شامل مرحله اول با حضور 20 گردان بیت المقدس تا 15 شهریور انجام شد، مرحله دوم تا 29 ماه جاری با اعزام 140 گروه جهادی به مناطق محروم و حاشیه شهرها برای ارائه خدمت رسانی پیگیری می شود.
گروه های جهادی نسبت به ارائه خدمات به مردم در زمینه های فرهنگی، اجتماعی، مشاوره ای، عمرانی، پزشکی و درمانی بر حسب نیاز فعالیت می کنند.
توزیع بسته‌ های فرهنگی به خصوص لوازم التحریر بین دانش آموزان مناطق محروم و همچنین بسته ‌های غذایی و تهیه جهیزیه محرومان نیز در جریان رزمایش انجام می گیرد.
مرحله سوم رزمایش از پنجم مهر ماه 1397 تا دهه فجر انقلاب اسلامی با هدف بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت ،300 هزار بسیجی دارد.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.