به گزارش ایرنا، طالبی پنجشنبه شب در آیین افتتاحیه خانه جوان ابرکوه، وجود چنین پایگاهی را برای سازمان‎‎های مردم نهاد از جمله دغدغه ‎‎های جوانان استان دانست و از مسئولان اداره کل ورزش و جوانان و شهرستان برای راه اندازی آن فضا در ابرکوه قدردانی کرد.
طالبی اظهار داشت: یکی از عمده ترین نقاط قوت و اهتمام مجموعه اداره کل ورزش و جوانان استان در سال های اخیر، توجه همزمان به ورزش و مسائل فرهنگی و اجتماعی این قشر هست که نمونه آن تاسیس خانه جوان است.
وی افزود: ظرفیت های انسانی و روحیه مشارکت پذیری بالایی که در مردم ابرکوه وجود دارد، بهترین فرصت و بستر گسترده، برای استفاده و همکاری با خانه جوان یا خانه تشکل هاست، که باید در راستای خدمت رسانی به شهر مورد استفاده قرار می گیرد.
معاون استانداری یزد افزود: مدیران باید به عنوان بخشی از جامعه به مردم یاد دهند که در چه اموری وارد و کجا وارد نشوند، تا جامعه به سمتی هدایت شود که نفع عمومی در آن باشد.
معاون استاندار یزد با تأکید بر اینکه مسئولان با حضور خود در تشکل ها روحیه مشارکت جویی و مشارکت پذیری را بالا ببرند، ادامه داد: این موقعیت موجب پیشرفت 10 برابری جامعه می شود و نشان می دهد که منافع مادی در کار نیست.
طالبی یادآور شد: تجربه ثابت کرد، باید به اعضا تشکل ها به چشم نخبه نگاه کرد، چرا که بسیاری از مدیران موفق امروزی ، همان افراد تشکل های دیروزی هستند که به راحتی تجربه های کسب شده را در مسائل مختلف استفاده کرده اند و موفق هم شدند.
مرکز شهرستان 53 هزار نفری ابرکوه در140 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.