به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی اداره کل فرودگاه های یزد، عباس محمدی در جلسه هماهنگی پروازهای بازگشت حج تمتع با قدردانی از همکاری اداره ها و دستگاه های مختلف، بر آمادگی شبانه روزی فرودگاه برای استقبال از حجاج تاکید کرد.
وی افزود: نخستین پرواز شنبه هفته آینده ساعت 10:30 با 250 نفر وارد فرودگاه بین المللی یزد می شود و به تدریج 2 هزار و 703 نفر زائران خانه خدا به آغوش خانواده‌های خود باز خواهند گشت.
مدیرکل فرودگاه های یزد ضمن توصیه به خانواده‌ها و استقبال کنندگان برای حضور حداقلی در فرودگاه یادآور شد: تمام تلاش خدمتگزاران مردم خدمت ‌رسانی سریع، دقیق و به موقع به حجاج است.
وی از خانواده‌های حجاج تقاضا کرد برای تسریع در روند خدمت‌ رسانی و جلوگیری از ازدحام، با حداقل نفر و خودرو در فرودگاه حاضر شوند و برای اطلاع از آخرین وضعیت پروازها با اطلاعات پرواز فرودگاه به شماره 199 تماس حاصل کنند.
محمدی خاطرنشان کرد: زائران با 11 سورتی پرواز شامل 19 کاروان با هواپیمای ایرباس 300 شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما) از شهر جده عربستان وارد فرودگاه یزد خواهند شد.
به گفته این مسئول تعداد زائران حج تمتع استان امسال بیش از 700 نفر نسبت به سال 1396 افزایش داشت.
فرودگاه شهید صدوقی یزد، مقصد و مبدأ پرواز تهران ، مشهد ، اهواز ، کیش و بندرعباس در پروازهای داخلی و شهرهای نجف ، بغداد ، دمشق ، جده و مدینه در پروازهای بین المللی است که جابجایی مسافر در این مسیرها با همکاری 10 شرکت هواپیمایی داخلی و خارجی صورت می گیرد .
فرودگاه یزد ،دهمین فرودگاه ایران از نظر ترافیک هوایی و مسافری است که سالانه حدود 550 هزار نفر از خدمات آن استفاده می کنند.
هم اکنون روزانه به طور متوسط 20 سورتی پرواز در فرودگاه یزد انجام می شود.
1968/2047
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.