به گزارش روز پنجشنبه ستاد بزرگداشت هفته دولت در تفت، محمد محامدی فرماندار این شهرستان گفت: هفته دولت زمان مناسبی برای بیان خدمات نظام و انقلاب است، امیدواریم که‌ با افتتاح زمین چمن مصنوعی سخوید زمینه برای فعالیت های ورزشی بیشتر در بین جوانان روستا فراهم شود.
وی اظهار داشت: زمین یادشده مطابق استانداردهای لازم با امکانات جانبی در زمینی به مساحت هزار مترمربع با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، بخشداری نیر، دهیاری، و خیرین منطقه احداث ‌شد.
همچنین ستاد بزرگداشت هفته دولت تفت در گزارش دیگری از بهره برداری پروژه گازرسانی به 15 روستای دهستان دهشیر این شهرستان خبر داد .
این پروژه با صرف 82 میلیارد ریال هزینه با حضور استاندار، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرماندار تفت و جمعی از مسئولان محلی به بهره‌برداری رسید.
به گفته فرماندار تفت پروژه گازرسانی به روستاهای دهشیر بعد از 10 ماه توقف، حدود سه ماه پیش شروع مجددا شروع شد و امروز مردم 15روستا از این نعمت بهره‌مند شدند و به زودی بقیه روستاهای دهستان به شبکه گاز متصل خواهند شد.
در اجرای پروژه یادشده 55 کیلومتر شبکه پلی اتیلن، سه هزار و 400 متر خط تغذیه چهار اینچ ، و نصب یک ایستگاه تی بی اس با ظرفیت 2 هزار و 500 مترمکعب بر ساعت با قابلیت نصب هزار انشعاب خانگی و تجاری انجام شد.
6197/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.