به گزارش ایرنا ، سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا نقدی عصر چهارشنبه در همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت که در سالن پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی (ره) یزد برگزار شد، افزود: گسترش فرهنگ مقاومت و ایثار در راه خدا و انقلاب باید یک وظیفه بزرگ محسوب شود.
وی با اشاره به اینکه دشمنان با فعالیت گسترده فرهنگی و رسانه ای خود اهداف نظام و انقلاب را نشانه رفته اند به اهمیت ترویج روحیه جهاد و شهادت در بین مردم و به خصوص نسل جوان تاکید کرد.
رئیس سابق بسیج مستضعین تصریح کرد: هدف اصلی استکبار جهانی با انجام فعالیت های فرهنگی و رسانه ای، تضعیف ثمره 40 ساله انقلاب در ابعاد مختلف است که باید با بصیرت و فعالیت های درست در مقابل آنها ایستادگی کرد.
نقدی به عظمت انقلاب اسلامی و دستاوردهای عظیم آن اشاره کرد و از همه دلسوزان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس برای انتقال ثمره نظام به جوانان به عنوان یک رسالت خطیر تاکید کرد .
وی بیان کرد: دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب همچنان با کمک عوامل خود در تلاش هستند، بنابراین باید با همدلی، دشمن شناسی ، ولایتمداری ، حضور در عرصه های مورد نیاز کشور و تکیه به داخل نسبت به شکست اهداف آنها اقدام کنیم.
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران ، داشتن روحیه انقلابی در کنار مدیریت جهادی را برای برون رفت از مشکلات کشور ضروری دانست و تحقق آن را خواستار شد.
نقدی یادآور شد: انقلاب اسلامی با هدایت مقام معظم رهبری و آمادگی و حضور مردم ولایی و انقلابی به راه خود ادامه می دهد و تسلیم توطئه های مختلف دشمنان نمی شود.
سردار نقدی در سفر خود به یزد در مراسم سالگرد شهیدان رجایی و باهنر و همچنین در همایش گفتمان انقلاب اسلامی سخنرانی کرد.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت، 300 هزار نفر بسیجی و 50 هزار رزمنده دوران دفاع مقدس دارد.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.