به گزارش ایرنا ، سرتیپ دوم محمدرضا نقدی روز چهارشنبه در همایش تبیین و گفتمان سازی دستاوردهای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب که با حضور جمعی از نخبگان فرهنگی بسیج برگزار شد، افزود: تداوم توسعه کشور در گرو ترویج روحیه ایمان، جهاد و مقاومت است.
وی ادامه داد: ملت ایران در 40 سال گذشته با ولایتمداری و ایستادگی بر اصول و ارزش های دینی و انقلابی در برابر تمام هجمه های استکبار جهانی و حامیان آنها مقاومت کردند که این کار معجزه بزرگ الهی محسوب می شود.
رئیس سابق بسیج مستضعفین تاکید کرد: با مطالعه و بررسی تاریخ انقلاب در می یابیم، پس از پیروزی انقلاب دشمنان منافع خود را در ایران از دست دادند، به دسیسه متوسل شدند ولی به حول قوه الهی و بصیرت ملت همه ترفندها خنثی شد.
نقدی در ادامه به وضعیت زمان شاه و دستاوردهای انقلاب در کوتاه کردن دست آمریکا و برخی کشورها از ایران اشاره کرد و بر هوشیاری مردم و مسئولان در حفظ نظام و برکات آن تاکید کرد.
وی یادآور شد: سفارت آمریکا در زمان شاه در ایران چهار هزار کارمند داشت در حالیکه هم اکنون وزارت خارجه ایران سه هزار و 500 کارمند دارد و در آن زمان نفت و ذخایر هم توسط دشمنان به راحتی به یغما می رفت.
این یادگار دوران دفاع مقدس به توطئه های فرهنگی دشمنان علیه انقلاب اشاره کرد و یادآور شد: هم اکنون 275 رسانه به زبان فارسی و گویش های ایرانی علیه ملت و انقلاب به صورت مستمر برنامه پخش می کنند.
نقدی همچنین به فعالیت کانال ها، سایت و سایر ابزارهای نوین رسانه ای علیه ایران در سال های گذشته اشاره کرد و گفت: گرچه این فعالیت ها شتاب زیادی گرفته است ولی آنها در برنامه های خود موفق نیستند.
وی با اشاره به برخی از پیشرفت های کشور افزود: در بحث سلامت ، با فعالیت های خوب انجام شده از رتبه 142 به رتبه 60 دنیا رسیدیم و از 53 کشور برای درمان به مراکز بهداشتی ایران مراجعه می کنند.
نقدی در سفر به یزد در مراسم سالگرد شهیدان رجایی و باهنر در سخنانی گفت: مشکل کشور ناشی از دور شدن از ولایت، اهداف و آرمان های انقلاب است و تنها راه برون رفت از آن مقاومت، همدلی و ولایتمداری آحاد مردم و مسئولان است.
وی افزود: عده ای می خواهند از وجود برخی مشکلات کشور علیه نظام و انقلاب استفاده کنند که باید هوشیار باشیم.
وی با اشاره به اینکه مشکلات موجود ناشی از بی تفاوتی و بی توجهی عده ای به اهداف والای انقلاب است، تاکید کرد: تکیه بر دین ، استفاده از ظرفیت های داخلی و همدلی همه اقشار بر محور ولایت فقیه، ضامن پیروزی بر چالش ها و مسائل موجود است.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت، هم اکنون 300 هزار بسیجی دارد.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.