به گزارش ایرنا ، دکتر « محمود نوری شادکام » عصر روز سه شنبه در جلسه ای که با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان محلی مهریز در سالن شهید باهنر برگزار شد، افزود: این دستگاه سه ماه آینده به ایران منتقل و نصب می شود و بهره برداری از آن آغاز خواهد شد .
وی با اشاره به اینکه ساختمان بخش سی تی اسکن مهریز نیز در حال تکمیل است خاطر نشان کرد: ظرف مدت چهار تا 6 ماه آینده عملیات ساخت این بخش نیز به پایان خواهد رسید و شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود .
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد اظهار داشت: در صورت تامین مبلغ 50 میلیارد ریال توسط خیران، افزون بر 50 میلیارد ریال نیز توسط دانشگاه علوم پزشکی برای تکمیل طرح توسعه بیمارستان مهریز اختصاص خواهد یافت تا در کوتاه ترین زمان شاهد تکمیل این پروژه باشیم .
نوری شادکام به بهره برداری ساختمان جدید دیالیز بیمارستان خبر داد و گفت: امیدواریم ظرف مدت سه ماه آینده عملیات ساختمانی این بخش جدید نیز پایان یابد.
وی با اشاره به اضافه شدن تعدادی متخصص و فوق تخصص به تعداد پزشکان بیمارستان ادامه داد : یکی از مشکلات بیمارستان ها کمبود پزشک متخصص و فوق تخصص است،امیدواریم با اضافه شدن پزشکان به بیمارستان مهریز شاهد رضایت بیشتر مردم این منطقه باشیم .
نوری شادکام، روند ساخت بیمارستان مهریز را رضایت بخش دانست و عنوان کرد: در بازدید از بخش های مختلف این مرکز بهداشتی و درمانی شاهد رضایت اکثر بیماران بودیم که این رضایت از عملکرد خوب کادر درمانی و مسئولان حاصل شده است .
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: تلاش می کنیم مهریز به یکی از شهرستان های فعال در حوزه درمان تبدیل شود و تعداد بیشتری از مراجعه کنندگان جنوب شرق کشور را پذیرا باشد.
همچنین مدیر بیمارستان مهریز با قدردانی از حضور تیم مدیریت درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد ، اینگونه بازدیدها را سبب ارتقای کیفیت خدمات رسانی به مردم دانست و گفت: با توجه به واقع شدن بیمارستان مهریز در مسیر جنوب و جنوب شرق کشور ، بسیاری از مراجعان را بیماران غیربومی تشکیل می دهند .
سیدرسول محسن زاده افزود: حدود 15 هزار مترمربع بنای ساختمانی در حال احداث است که با تکمیل این پروژه ها 150 تخت بستری و تعداد 46 تخت ویژه به این مجموعه اضافه خواهد شد .
وی با تجلیل از خیرانی که با بیمارستان همکاری داشته اند تصریح کرد: امیدواریم با تکمیل طرح های نیمه تمام شاهد تحولی بزرگ در منطقه و استان باشیم .
فعالیت درمانی و بهداشتی تنها بیمارستان مهریز از سال 1372 آغاز شد که شامل درمانگاه عمومی و تخصصی ، بخش های زنان و زایمان ، جراحی ، اورژانس ، اطفال ، آزمایشگاه ، رادیولوژی ، دیالیز و چشم پزشکی است.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب یزد قرار دارد.
7541/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.