میرکمال موسوی بخشدار تولمات عصر سه شنبه در حاشیه این مراسم به ایرنا گفت: برای این پروژه ها در بخش های عمران شهری ، گردشگری و ساخت مسکن مددجویی افزون بر یک میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.
مدیر کمیته امداد صومعه سرا نیز در مراسم افتتاح 19 واحد ساختمان مددجویی در روستای نرگستان گفت: برای افتتاح این واحدهای مسکونی، افزون بر 470 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.
محمدی ملک دوست ادامه داد: امسال 80 واحد مسکونی در دست احداث داریم که 30 واحد آن توسط کمیته امداد و 50 واحد دیگر با مشارکت سپاه انجام خواهد شد .
علیرضا مهرگان رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری صومعه سرا نیز در آئین افتتاح پروژه مرمت و بازسازی پل تاریخی گوراب تولم گفت: این پل تاریخی مربوط به دوره تاریخی قاجاریه، سال 1384 در آثار تاریخی ثبت و برای مرمت آن ، 100 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.
وی افزود: بازسازی آثار تاریخی دیگر همچون مناره بازار، پل خطیبان و اسلحه خانه میرزا کوچک از دیگر پروژه های در دست اجراست.
محمدجواد علیزاده رئیس اداره منابع آب صومعه سرا نیز در مراسم افتتاح سه پروژه حفر و تجهیز آب در روستای گوراب تولم گفت: برای حفر و تجهیز سه چاه آب در روستاهای زرکام، شارم و گوراب تولم افزون بر 650 میلیون تومان اعتبار هزینه شده و بیش از 110 هکتار از مزارع از آب بهره مند شده اند.
به گزارش ایرنا 2 پروژه شهرداری تولم شامل احداث یادمان شهدای گمنام و روکش آسفالت خیابان شریعتی با اعتباری بالغ بر 160 میلیون تومان از دیگر پروژه های افتتاح شده امروز بود.
شهرستان صومعه سرا با وسعتی حدود 564 کیلومتر مربع و سه بخش مرکزی، تولمات و میرزا کوچک در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
7292 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.