مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز سه شنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از سوی علی کریمی سرمربی جدید تیم فوتبال سپیدرود رشت، علیرضا امامی فر و سهیل حق شناس یه عنوان مربیان این تیم انتخاب شدند.
علیرضا وهابی افزود: همچنین محسن سیدی به عنوان مربی دروازبان های تیم فوتبال سپیدرود رشت معرفی و آرمین بیابانی نیز به عنوان آنالیزور جدید این تیم انتخاب شد.
مسئول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان اضافه کرد: علی بهارمست سرپرست شهرداری رست نیز به عنوان سرپرست جدید تیم فوتبال سپیدرود رشت معرفی شده است.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم تیم فوتبال سپیدرود رشت با مدیریت و کادر فنی جدید در رقابت های لیگ برتر موفق عمل کند و نتابج قابل قبولی نیز در ادامه این مسابقات را کسب کند.
امتیاز باشگاه سپیدرود رشت طی هفته گذشته از محمد نوین به یک گروه اقتصادی معرفی شده از سوی علی کریمی انتقال یافت و کریمی نیز به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال سپیدرود رشت معرفی شد.
تیم فوتبال سپیدرود رشت تا پایان هفته پنجم رقابت های لیگ برتر کشور با یک تساوی و چهار شکست و با کسب یک امتیاز، در انتهای جدول رده بندی قرار دارد.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.