به گزارش خبرنگار ایرنا این کنسرت، ساعت 21 و 30 دقیقه دوشنبه شب با مجوز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان با اجرای 10 قطعه موسیقی و همکاری هشت نوازنده سازهای مختلف برگزار شد و علاقه مندان موسیقی پاپ از شهرهای اطراف آستارا نیز در این کنسرت حضور یافتند.
از علی شمس الهی تاکنون 2 آلبوم روانه بازار شده و او پیش از ورود به عرصه موسیقی، به عنوان دروازه بان در تیم های فوتبال داماش، تراکتورسازی، سایپا و استقلال بازی می کرد.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع و تاکنون کنسرت های متعددی از خوانندگان کشورمان در آن برگزار شده است.

** جشنواره پرواز بادبادک ها و فریزبی در ساحل آستارا برگزار شد
جشنواره فرهنگی - ورزشی پرواز بادبادک ها و فریزبی با شرکت جمعی از شهروندان و گردشگران در ساحل شیلات محله بخش لوندویل آستارا برگزار شد.
نایب رئیس هیات ورزش های همگانی آستارا غروب دوشنبه درباره این جشنواره به خبرنگار ایرنا گفت: حدود 150 نفر از کودکان، نوجوانان و جوانان آستارایی و مسافر در این جشنواره شرکت کردند و به سه نفر از صاحبان زیباترین بادبادک و بالاترین پرواز، جوایزی اهدا شد.
مهتاب سردی هدف از برگزاری این جشنواره را نشاط مسافران و گردشگران و ارائه پیام های زیست محیطی با برنامه های فرهنگی هنری اعلام کرد و همراهی والدین را از نشانه های توجه به این رویداد فرهنگی ورزشی دانست.
وی ادامه داد: حدود 20 نفر از بانوان نیز با هدف عضویت در فریزبی، در جشنواره این رشته ورزشی شرکت کردند و این ورزش به صورت تفریحی در محیط باز مثل پارک، پارکینگ یا صحرا با حداقل 2 نفر با پرتاب یک بشقاب برای همدیگر قابل اجراست.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت و 18 و نیم کیلومتر نوار ساحلی خزر در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع و سه هزار و 500 ورزشکار در 35 هیات ورزشی آن ساماندهی شده است.
7105 / 7124
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.