به گزارش خبرنگار ایرنا فرماندار آستارا روز دوشنبه در آئین افتتاح این نمایشگاه گفت: آستارا از ظرفیت نهفته فرهنگی و تاریخی برخوردار است و می تواند با نقش آفرینی رسانه ها فعال شود.
یونس رنجکش افزود: نشریات، انعکاس دهنده دغدغه ها و ظرفیت های نقاط مختلف کشور هستند و شهرستان آستارا نیز به خاطر قابلیت هایش، شایسته معرفی است.
وی فعالیت 9 نشریه محلی و نمایندگی خبرگزاری ها در آستارا را فرصتی برای معرفی توانمندی های این شهرستان خواند و شناسایی خلاء های حوزه های مختلف را از وظایف مطبوعات محلی برشمرد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا نیز در این آئین گفت: در این نمایشگاه علاوه بر عرضه مطبوعات محلی این شهرستان، حدود 50 جلد کتاب از نویسندگان و شاعران آستارا برای بازدید علاقمندان به نمایش گذاشته شده است.
شاپور تشرینی افزود: آستارا به لحاظ تعداد نشریات محلی، جزو شهرستان های پیشرو به شمار می رود و نشانگر علاقمندی مردم این شهرستان به فرهنگ و مطبوعات است.
وی بیان کرد: شهروندان و گردشگران می توانند تا پایان هفته دولت، صبح ها از ساعت 9 تا 13 و عصرها از ساعت 17 تا 20 از این نمایشگاه دیدن کنند.
دوم تا هشتم شهریورماه هفته دولت نامگذاری شده است.
بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و دفترهای خبرگزاری جمهوری اسلامی، صدا و سیما و نمایندگی 10 نشریه استانی و نمایندگی خبرگزاری ها در این شهرستان فعال است.
7105 / 7124 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.