فرماندار آستارا گفت: نیروهای مسلح کشور ضامن امنیت و اقتدار ملی هستند.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان قبلی و جدید پایگاه نیروی دریایی مستقر در شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: ملت ایران به فرزندان خود که در مسیر حفظ امنیت و کیان و سرزمین جانفشانی می‌کنند می‌بالد و باید با همبستگی و انسجام و حفظ ارزش‌ها و پاسداشت خون شهدا این راه را ادامه دهیم.

وی ضمن اشاره به جایگاه نیروی دریایی و خدمات این نیرو افزود: مأموریت‌های این نیرو در آبهای ‌خزر بسیار حائز اهمیت است هرچند که دریای خزر دریای صلح و دوستی است و کشورهای همسایه باید تلاش کنند تا همواره در تحکیم دوستی ها گام بردارند.

وی ادامه داد : یکی از ویژگی شهرستان مرزی بندر آستارا استقرار یگان های نظامی بویژه پایگاه نیروی دریایی است که از اهمیت ویژه ای در تامین امنیت منطقه برخوردار است.

فرماندار آستارا اضافه کرد :آنچه در برقراری امنیت و صیانت از کشور مهم است تقویت روحیه همکاری و همراهی و تو به منافع ملی است که همه باید خود را ملزم به حفظ  وحدت  بدانیم.

وی ضمن تشکر از خدمات ناخدا قنبری فرمانده قبلی پایگاه نیروی دریایی مستقر در آستارا اظهار داشت:  تغییر در مسئولیت ها امری طبیعی است اما آنچه  به یادگار می‌ماند خدماتی است که در دوران مسوول ها بر جای خواهند ماند.

وی اظهارداشت: باید تلاش کنیم با اعتقاد و بر اساس وظیفه سازمانی و ملی خود در مسیر اعتلای کشور  از هیچ کوششی دریغ نشود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.