معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار با بیان اینکه باید با شدت و قدرت با محتکران در بازار برخورد کرد، اظهار داشت: در مقابل سودجویانی که قصد برهم زدن تعادل بازار را دارند، محکم خواهیم ایستاد .

به گزارش ایلنا از رشت، سید محمد احمدی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار در کارگروه تنظیم بازار، وضعیت ذخیره سازی کالاهای اساسی در استان را مطلوب دانست و با اشاره به ذخیره سازی مصرف 4 ماهه گندم در استان گفت: حفظ تعادل بازار از جمله اولویت های مهم استان به شمار می‌رود .

وی‌تعزیرات را پشتوانه و بازوان دولت دانست و با بیان اینکه باید به صورت هماهنگ با متخلفین برخورد کنیم، افزود: باید دست به دست هم دهیم و با همکاری یکدیگر از این دوران با کمترین هزینه عبور کنیم .

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار با بیان اینکه نباید اجازه دهیم بازار دچار شوک شود بر لزوم نظارت و سرکشی مستمر از بازار با حضور تمامی دستگاهای متولی تاکید کرد .

وی با بیان اینکه نظارت ها نباید موجب التهاب در بازار شود بلکه به عنوان یک فرصت و ظرفیت دیده شود، گفت : در بازرسی ها تنها به دنبال تخلف نیستیم بلکه می توانیم با ارشاد و راهنمایی در کنار بازار باشیم .

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار در ادامه سخنان خود بر ضرورت نظارت دقیق، شناسایی و برخورد با افراد سودجو در بازار تاکید کرد و گفت: این دوران اقتصادی گذراست و باید با تدبیر در جهت حفظ تعادل بازار تلاش کنیم .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.