نمایشگاه نقاشی «شکوه طبیعت» به مدت یک هفته با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صومعه سرا در نگارخانه استاد عباسیه کهن دایر است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه سرا در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این نمایشگاه
بیش از 40 اثر از سپیده اخوان بانوی هنرمند این شهرستان به نمایش گذاشته شده است.
به گفته نورالله صفرپور، از ابتدای سال جاری تاکنون چهار نمایشگاه از هنرمندان این شهرستان در زمینه هنرهای تجسمی، نقاشی و خطاطی در سبک های مختلف دایر شده است.
وی افزود: علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند تا پایان هفته دولت همه روزه صبح‌ها از ساعت 9:30 تا 12:30 و عصرها از 15:30 تا 18:30 در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا حضور یابند.
بیش از یک هزار هنرمند در رشته های فرهنگی و هنری و شش انجمن فرهنگی و هنری و 10 آموزشگاه هنرهای تجسمی در حال فعالیت در شهرستان صومعه سرا هستند.

** یادواره ۲۱ شهید کارمند شهرستان صومعه سرا برگزار شد
همزمان با سومین روز هفته دولت، یادواره ۲۱ شهید کارمند شهرستان صومعه سرا برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا فرماندار صومعه سرا عصر یکشنبه در این مراسم اظهار داشت: کارمندان دولت هم در مسیر شهادت پیش قدم بوده اند که نمونه آن ۲۱ شهید کارمند شهرستان است.
علی فتح اللهی دولت را نماد اجرای خدمات در کشور دانست و به اهمیت تکریم ارباب رجوع اشاره کرد و افزود: تلاش و زحمات کارمندان اداره ها در تسریع ارائه خدمات موثر است.
امام جمعه شهرستان صومعه سرا نیز گفت: دشمنان می خواهند خدمات دولت و نظام اسلامی را ضعیف جلوه دهند.
حجت الاسلام محمدمهدی راشدی نوری تراز انقلاب اسلامی را بسیار بالا دانست و اظهار داشت: باید با پیروی از اهداف و آرمان های شهدا در رفع تبعیض و اجرای عدالت گام برداریم.
شهرستان صومعه سرا با سه بخش مرکزی، تولمات و میرزاکوچک در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و ۵۴۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.
7292/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.