رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر ضمن اعلام این خبر بیان کرد: با توجه به در پیش بودن برگزاری جشنواره مجسمه های شنی و تمدیدثبت نام آن ، یک جلسه آموزش این هنر برای علاقه مندان به هنرهای تجسمی برگزار می شود.
علی فلاح رنجبر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جلسه آموزشی مجسمه های شنی درصورت مساعد بودن شرایط جوی ، عصر ششم شهریورماه جاری در ساحل زیبای رودسر برگزار می شود و شماره تماس ٠٩٠٣٥٢٨١٨٨٤ نیز پاسخگوی علاقمندان به رشته حجم 'مجسمه های شنی' است.
پیش از این، فرصت ارسال طرح برای شرکت در جشنواره مجسمه های شنی لنگرود تا ٣٠ مردادماه اعلام شده بود که با تقاضای هنرمندان علاقمند به حضور در این جشنواره، این فرصت پنج روز تمدید شد.
فرصت مذکور غیرقابل تمدید است و حسین طوسی، محمد ذبیح‌الله و عباس مجیدی از استادان برجسته هنرهای تجسمی کشور، تیم داوری آثار سومین جشنواره مجسمه‌های شنی لنگرود را تشکیل می‌دهند.
تعداد اعضای تیم شرکت‌کننده در جشنواره نباید بیش از 2 نفر باشد و مسئولیت تمامی بخش‌ها از جمله ثبت‌نام، پذیرش و اخذ جایزه تنها به عهده یک نفر به‌عنوان سرگروه است.
سومین جشنواره مجسمه‌های شنی لنگرود ، هشتم و نهم شهریورماه جاری برگزار می شود و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این جشنواره می‌توانند به تارنمای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان مراجعه و یا با شماره تلفن‌های ٠١٣٤٢٥٢٣١٠٠ و ٠٩١١٨١٠٣١٧٠ تماس بگیرند.
شهرستان های رودسر و لنگرود در شرق گیلان قراردارند.
1881/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.