گزارش روز یکشنبه روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان به ایرنا حاکیست؛ فرهاد دلق پوش اظهار داشت: برای راه اندازی این طرح ها 2 هزار و 204 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری شده که اختصاص چنین اعتباری برای طرح های توسعه صنعتی در گیلان موجب رشد اقتصاد و اشتغال خواهد شد.
وی ادامه داد: راه اندازی این پروژه های صنعتی اشتغال یک هزار و 57 نفر را بدنبال دارد و در همین راستا، همزمان با دومین روز از هفته دولت، چهار واحد صنعتی در شهرستان رشت راه اندازی شد.
به گفته دلق پوش ، این واحدها از نظر تنوع تولید شامل گروه صنایع شیمیایی، پوشاک و نساجی، الکترونیکی و صنایع معدنی هستند و با افتتاح طرح های صنعتی هفته دولت علاوه بر ایجاد اشتغال بومی از واردات این کالاها تا حد امکان بی نیاز می شویم.
وی به تنوع محصولات تولیدی مورد افتتاح واحدهای جدید نیز اشاره و واحدهای آماده افتتاح طی هفته دولت را شامل تولید لامپ ، لوله های پی وی سی ، انواع کیسه های پروپلین و پوشاک ، ظروف یکبار مصرف گیاهی ، انواع فراورده های شیمیایی ، انواع پالت چوبی ، رویه کفش ، واحدهای بسته بندی چاشنی و ادویه ذکر کرد.
به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، استان با راه اندازی خط تولید انواع پری فرم در شرکت صنایع پلاستیک لاکان در شهر صنعتی رشت رتبه دوم کشوری را در تولید ظروف آب معدنی به خود اختصاص داده است.
افزون بر 2 هزار و 680 واحد صنعتی در گیلان فعال است.
دوم تا هشتم شهریورماه، هفته دولت نامگذاری شده است.
7296 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.