به گزارش خبرنگار ایرنا فرماندار رضوانشهر عصر شنبه در مراسم بهره برداری از این پروژه ها گفت: یکی از اساسی ترین عناصر شهری برای افزایش سطح رفاه اجتماعی ، وجود خدمات شهری است که شهرداری و اعضای شورای شهر باید با برنامه ریزی در این راستا تلاش مضاعف داشته باشند.
عسگر حسنی پور افزود: هدف دولت تدبیر و امید رضایتمندی مردم است و مدیران شهرستانی نیز در راستای خدمات رسانی به مردم منطقه تلاش می کنند.
وی ادامه داد: علاوه بر توسعه و اصلاح شبکه های توزیع برق در حوزه روستایی، امسال با توجه به شرایط بحران آب مزارع کشاورزی، امور توزیع برق در بخش برق دار کردن چاه های کشاورزی نیز تلاش های زیادی انجام داد.
فرماندار رضوانشهر همچنین به اقدامات صورت گرفته در زمینه آسفالت راه روستایی اشاره کرد و گفت: امسال در حوزه آسفالت بافت روستایی با همکاری و تخصیص اعتبار از سوی اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و نیز مشارکت بخشداران و دهیاران، 12 روستا در شهرستان به طول 20 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 32 میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفته است.
به گفته حسنی پور ، تا امروز آسفالت بافت روستایی در 60 روستای شهرستان به طول 100 کیلومتر انجام شده و 15 روستا باقی مانده که ظرف دو ماه آینده از محل اعتبارات قیر رایگان انجام خواهد شد.
شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده که طی هفته دولت امسال 64 پروژه مختلف با صرف اعتبار 22 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.
7293 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.