به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد انزلی، رضا مسرور اعتبار اجرای این پروژه ها را شش هزار و 700 میلیارد ریال با اشتغالزایی برای دو هزار و 783 نفر توسط سازمان و بخش خصوصی عنوان کرد.
وی با اشاره به این که هفته دولت امسال 5پروژه تولیدی- صنعتی از سوی بخش خصوصی دراین منطقه به بهره برداری می رسد، اضافه کرد: این پروژه ها درزمینه تولید پوشاک و محصولات آرایشی- بهداشتی با میزان سرمایه گذاری 107 میلیاردریال زمینه اشتغال مستقیم برای 253 نفر فرآهم شده است.
وی تعداد پروژه های غیر صنعتی و خدماتی که طی این هفته از سوی بخش خصوصی افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها شروع می شود را 16 پروژه بیان داشت.
مسرور افزود: 13 پروژه آماده بهره برداری در حوزه های هتل سازی، مراکز تفریحی، خدماتی، گردشگری و سیلو، مخازن سوخت و روغن با سرمایه گذاری بالغ بر 1900 میلیارد ریال برای 980 نفر به صورت مستقیم فرصت شغلی ایجاد کرده اند.
وی اضافه کرد:عملیات اجرایی سه پروژه غیر صنعتی در زمینه های مراکز تجاری، خدماتی، فرهنگی و مجتمع پارکینگ طبقاتی نیز در هفته دولت با چهار هزار و 500 میلیارد ریال سرمایه گذاری و یکهزار و 550 نفر اشتغالزایی آغاز می شود .
مسرور در خصوص پروژه گردشگری که با سرمایه گذار خارجی احداث شده و در این هفته مورد بهره برداری قرار می گیرد گفت: شهر بازی کودکان از سوی سرمایه گذار خارجی با میزان سرمایه گذاری 5 میلیون یورویی و اشتغالزایی مستقیم برای 25 نفر در این هفته به صورت ر سمی شروع به کار می کند.
رییس هیأت مدیره سازمان تعداد پروژه های اقامتی ،فرهنگی و عمران روستایی را 65 پروژه با حجم سرمایه گذاری حدود 120 میلیارد ریال از سوی سازمان متبوع خود اعلام کرد.
وی افزود: 7 پروژه در زمینه های کاشانه میهمان، امکانات ورزشی، خانه مدد جویان و بازسازی مسجد بهمراه رونمایی از سردیس مفاخر گیلان با هزینه کرد 14 میلیارد ریال از محل منابع این سازمان افتتاح و آماده خدمات رسانی به عموم خواهد بود.
وی پروژه های عمرانی روستایی در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، سلامت و ورزش که از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی طی هفته دولت عملیات اجرایی آنها آغاز می شود را 58 طرح با 105 میلیارد ریال اعتبار از محل منابع این سازمان عنوان کرد.
وی در ادامه از شروع به کار دو سامانه الکترونیک در مجموعه خدمات دولت الکترونیک سازمان منطقه آزاد انزلی خبر داد و گفت: میز خدمات الکترونیک و فیزیکی و سامانه خودکار صدور کارت مسافری در مجتمع های تجاری منطقه دو سامانه الکترونیکی است که به منظور تسهیل و تسریع در فرآیند خدمات رسانی این سازمان به ارباب رجوع و سرمایه گذاران در راستای دولت الکترونیک به مناسبت هفته دولت رونمایی شده و به صورت رسمی مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.
6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.