به گزارش خبرنگار ایرنا، میرشمس مومنی زاده روز جمعه در حاشیه نماز جمعه با تبریک فرارسیدن هفته دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پروژه ها با اعتبار 838 میلیارد و 891میلیون ریال به بهره برداری رسیده که از این تعداد پروژه ها 56 پروژه درحوزه عمران روستایی است .
وی با اشاره به ایجاد 91 فرصت شغلی در افتتاح پروژه های هفته دولت افزود: میزان اعتبار پروژه های عمرانی در هفته دولت سال گذشته 630 میلیارد ریال بود که باتوجه به اعتبارهزینه شده درهفته دولت سال جاری شاهد 35 درصد رشد در این خصوص هستیم.
مومنی زاده با بیان اینکه ظرفیت شهرستان انزلی و استحقاق مردم آن بسیار بیش از این است گفت: باید با کاروتلاش همگانی وشبانه روزی ودرپرتو افزایش تعامل ، همگرایی و هم افزایی، در خدمت رسانی به مردم به بهترین شکل ممکن عمل شود.
وی خاطر نشان کرد: شش انبار و یک سیلوی غلات و یک مخزن روغن جمعا باهزینه بیش ازسیصد وهفتاد میلیارد ریال در بنادرودریانوردی و همچنین 45 پروژه عمرانی درحوزه شهری با اعتباربیش از200 میلیارد ریال توسط شهرداری بندرانزلی افتتاح و خانه بیماران اوتیسم در شهر بندرانزلی نیز به بهره برداری می رسد.
وی افزود :افتتاح پنج پروژه اجرای طرح هادی روستایی، افتتاح ساختمان دهیاری روستای کپورچال، افتتاح همزمان هشت پروژه خدمات کشاورزی، افتتاح همزمان 31 پروژه توسعه شبکه برق، افتتاح همزمان 2 پروژه آسفالت روستایی و 15 باب منزل مسکونی و سه طرح اشتغال مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)از جمله پروژه های روستایی هفته دولت امسال در شهرستان بندرانزلی است.
مومنی زاده بااشاره به افتتاح دو واحد مرغداری در روستای کچلک انزلی خاطر نشان کرد: ساختمان آموزشی آموزشکده فنی شهید خدادادی بندرانزلی، خانه هلال روستایی، یک واحد تولیدی البسه در روستای طالب آباد و یک زمین ورزشی و ساختمان دهیاری روستای جفرود پایین در هفته دولت امسال در شهرستان بندرانزلی افتتاح می شود.
وی درادامه با اشاره به افتتاح چهار پروژه گردشگری در بندرانزلی گفت: 48 واحد مسکن مهر نیز در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری می رسد.
فرماندار انزلی یاد آور شد: پروژه های یاد شده به غیر از پروژه هایی است که در منطقه آزاد انزلی افتتاح و به بهره برداری می رسند.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: ترسیم نمایی دقیق از زندگی این دو شهید ، می تواند الگویی برای خدمتگزاران مردم باشد تا در زندگی فردی و سیاسی خود به آنان ، تأسی نمایند .
مومنی زاده تصریح کرد: هفته دولت درحقیقت تجلیل از خادمان و خدمتگزاران ملت و خدمت‌ رسانی صادقانه و خالصانه به مردم شریف و انقلابی ایران عزیز ماست که در طی این هفته، مردم با عملکرد و دستاوردهای دولت در زمینه‌های گوناگون عمرانی،اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی آشنا می‌شوند.
وی هفته دولت امسال را فرصت مناسبی برای افزایش امید و نشاط و شادابی در جامعه دانست و تاکید کرد: دولت تدبیر و امید با اهتمام کامل می کوشد تا در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری در زمینه‌های گوناگون به موفقیت‌های بیشتر و مهم‌تری دست یافته و آینده بهتری را برای ملت بزرگ و پرافتخار ایران اسلامی رقم بزند.
بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.
7471 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.