به گزارش خبرنگار ایرنا در این دیدار که عصر چهارشنبه از هفته دوم این مسابقات برگزار شد ، تیم فوتبال دخانیات گیلان در یک بازی برتر و پرگل، با نتیجه چهار بر صفر برابر شهرداری کوچصفهان به برتری رسید.
تیم فوتبال دخانیات گیلان در جریان این دیدار، برتری محسوسی نسبت به حریفش داشت و با به ثمر رساندن چهار گل علاوه بر افزایش تفاضل گل خود، با کسب هر سه امتیاز این بازی ، به صدر جدول مسابقات لیگ برتر بزرگسالان گیلان صعود کرد.
همچنین در دیگر بازی های برگزار شده از هفته دوم این رقابت ها، بازی تیم های فوتبال سردارجنگل گوراب زرمیخ با میرزاکوچک صومعه سرا با نتیجه مساوی 2 بر 2 پایان یافت و تیم فوتبال شهرداری رضوانشهر با نتیجه 2 بر یک ملوان ب بندرانزلی را مغلوب کرد.
در سایر دیدارهای برگزار شده نیز تیم فوتبال مقاومت آستارا با یک گل برابر شهرداری ماسال به برتری رسید و دیدار تیم های فوتبال استقلال رشت و شهرداری بندرانزلی با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت.
همچنین قرار بود تیم های فوتبال شاهین انزلی و شهرداری کلاچای به مصاف هم بروند که این بازی به تعویق افتاد و دیدار تیم های ملوان جوان رشت و مهتاب بافت شفت نیز به دلیل حذف تیم مهتاب بافت شفت از جدول مسابقات، برگزار نشد.
در جدول رده بندی رقابت های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان گیلان و تا پایان هفته دوم، تیم دخانیات گیلان با کسب شش امتیاز در صدر جدول و تیم مقاومت آستارا نیز با کسب همین امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر، در رتبه دوم قرار دارد .
در رقابت های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان گیلان جام گیل ، 13 تیم از شهرهای مختلف استان به صورت دوره ای و رفت و برگشت، در یک گروه با هم به رقابت می پردارند.
7285 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.