به گزارش خبرنگار ایرنا، یونس رنجکش روز پنجشنبه در نشست خبری در فرمانداری آستارا ، مسکن مددجویان، طرح های راه و شهرسازی، برق، آب و فاضلاب و شهرداری ها، مرحله نخست پارک جنگلی بی بی یانلو و چند طرح گردشگری در منطقه حیران را از طرح های قابل بهره برداری عنوان کرد.
وی افزود: کلنگ اجرای طرح نوسازی و هدایت آب های سطحی محوطه اداره کل گمرک آستارا به مساحت حدود 27 هکتار و اختصاص 200 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته نیز در هفته دولت با حضور استاندار گیلان به زمین زده خواهد شد .
وی ادامه داد: در یکی از روزهای هفته دولت نیز با حضور چهره های علمی و فرهنگی آستارا در قالب کاروان توسعه و امید، از طرح های مهم این شهرستان بازدید و آئین اختتامیه جشنواره مطبوعات گیلان با رویکرد ساحل هشتم شهریورماه جاری در طرح ساحلی سفیر امید برگزار خواهد شد.
رنجکش با بیان این که عملکرد دولت در حوزه های مختلف قابل قبول و رضایت بخش است افزود: هفته دولت، فرصت تبیین اقدامات عمرانی دستگاه های اجرایی و اعتماد سازی بین مردم و مسئولان نظام است.
فرماندار آستارا ادامه داد: دولت به راه های روستایی و مسائل بهداشتی در روستاهای مرزی توجه خاص دارد و باعث افزایش امید و نشاط در جامعه روستایی شده است.
انفجار دفتر نخست وزیری جمهوری اسلامی در هشتم شهریور 1360 موجب شهادت محمدعلی رجایی رئیس جمهوری و محمدجواد باهنر نخست وزبر شد و برای گرامیداشت یاد آنها و تبیین خدمات دولت، دوم تا هشتم شهریور به نام هفته دولت نام گذاری شد.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و نوار مرزی جمهوری آذربایجان واقع شده است.
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.