فرماندار رودبار در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان هفته آخر شهریور را هفته پاکسازی مدارس این شهرستان اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، اسماعیل میرغضنفری با بیان اینکه فضای نشاط و انگیزه در مدارس را باید بالا ببریم گفت: در آستانه بازگشایی مدارس هفته آخر شهریور پاکسازی و زیباسازی مدارس رودبار با همکاری شهرداری‌ها، مدیران مدارس و انجمن اولیاء و مربیان انجام می‌شود.

وی از مدیریت آموزش و پرورش خواست با بکار‌گیری مدیران لایق، شایسته و دغدغه‌مند در مدارس  و استفاده از فنون و روش‌های نوین آموزشی تلاش کنند تا سطح کیفی آموزش ارتقاء یابد.

فرماندار همچنین گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته و پیگیری نماینده رودبار از مبادی ملی دانشکده فنی دختران در یکی از هنرستان‌های رودبار تاسیس می‌شود که امیدواریم گامی مناسب در جهت آموزش‌های دانشگاهی مبتنی بر قابلیت‌های منطقه ای و بومی برداشته شود.

وی همچنین با اشاره به نهادینه‌سازی مقوله سلامت گفت: آموزش و پرورش از نهادهای معتبر و مهم است که در سلامت نقش اساسی دارد از این رو نیاز است 5 دقیقه آخر کلاس‌های درس به مقوله سلامت اختصاص یابد تا گام‌های اصولی و اساسی را در ارتقای سلامت جامعه برداریم و دانش‌آموزان به عنوان سفیران سلامت باشند.

فرماندار همچنین با اشاره به وجود متقاضیان برای خرید زمین‌های مدارس تعطیل شده گفت: در چارچوب ضوابط و مقررات قانونی املاک مازاد و بلا استفاده واگذار گردد تا مورد استفاده مفید و بهینه قرار گیرد.

وی تجهیز مدارس مورد استفاده برای اسکان فرهنگیان را مورد تاکید قرار داد و در خصوص انتقال فرهنگیان هم گفت: از آنجائی که از لحاظ قانونی، وجدانی و شرعی نسبت به دانش آموزان مسئولیت داریم با انتقالیها موافقت نمی‌شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.