مهدی ولی پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امدادگران جمعیت هلال احمر استان گیلان با 752 عملیات به این تعداد از حادثه دیده امدادرسانی کردند.
وی یاداور شد: در این عملیات بیش از سه هزار و 300 نجاتگر در قالب 968 تیم تخصصی در عملیات جاده ای، کوهستان، دریایی، سیل و آب گرفتگی، صنعتی و کارگاهی حضور یافته و به حادثه دیدگان امداد رسانی کردند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان بیان داشت: به یک هزار و 650 آسیب دیده در حوادث جاده ای، 665 نفر در سیل و آب گرفتگی و به سایر حادثه دیدگان در حوادثی از جمله دریایی، آتش سوزی، صنعتی، شهری ، دریایی و خدمات سرپایی امدادرسانی شده است.
وی با بیان این که 500 نفر از حادثه دیدگان توسط آمبولانس های جمعیت هلال احمر استان گیلان به مراکز درمانی منتقل شدند، خاطر نشان کرد: در این امدادرسانی ها 711 دستگاه آمبولانس به کار گرفته شده است.
وی به اشاره به استقرار بالگرد جمعیت هلال احمر در استان گیلان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون، 19 سورتی پرواز برای حضور در عملیات هوایی انجام شده است.
بر اساس آخرین آمار، جمعیت هلال احمر گیلان دارای بیش از هفت هزار داوطلب و عضو است که در چهار گروه هدایت، حمایت، مشارکت و مهارت با هلال احمر همکاری می کنند.
جمعیت هلال احمر گیلان دارای 13 پایگاه امداد و نجات در مناطق مختلف استان است.
7286 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.