به گزارش روز دوشنبه ایرنا، سید عیسی مهدوی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری در فرمانداری تالش گفت: طرح های اشتغال فراگیر و روستایی شامل رسته های مختلف شغلی در چهار دستگاه اجرایی صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و شیلات است.
وی سهم اداره صنعت، معدن و تجارت از این میزان اشتغال را در بخش روستایی، سه طرح با اشتغالزایی برای 6 نفر با چهار میلیارد و 700 میلیون ریال تسهیلات و در بخش اشتغال فراگیر، 17 طرح با اشتغالزایی برای 22 نفر و با هشت میلیارد و 700 میلیون ریال تسهیلات اعلام کرد.
وی ادامه داد: از سوی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز 49 طرح اشتغال روستایی با اشتغالزایی برای 159 نفر و از اداره شیلات تالش، پنج طرح با اشتغالزایی برای 9 نفر تصویب شده است.
فرماندار تالش طرح های تایید شده اداره جهاد کشاورزی این شهرستان را نیز سه طرح اشتغال فراگیر با اشتغالزایی برای 80 نفر و 80طرح اشتغال پایدار روستایی با اشتغالزایی برای 85 نفر اعلام کرد.
مهدوی تعامل و همکاری مستمر بانک های عامل را در پرداخت تسهیلات اشتغال به طرح های مصوب خواستار شد.
شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.
7106 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.