مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان از اتصال همه شهرهای شرق استان به سامانه یکپارچه مرکز پیام و اتفاقات شرکت گاز استان گیلان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: این شرکت در راستای تحقق سیاست شرکت ملی گاز «رسیدن از کمیت به کیفیت با تغییر در رفتار و فرایندها» اقدام به بهبود کیفیت خدمات رسانی به مشترکین و یکپارچه سازی سامانه مرکز پیام و اتفاقات شرکت کرده است.

حسین اکبر بیان کرد: هم اکنون علاوه بر شهرستان‌های رشت، انزلی و لاهیجان، مشترکین محترم شهرستان های آستانه اشرفیه، لنگرود، سیاهکل، رودسر و املش در شرق استان در صورت بروز هر گونه مشکل و تماس با شماره تلفن 194، به سامانه یکپارچه مرکز پیام شرکت گاز در مرکز استان متصل می شوند و کارشناسان مرکز پیام با بررسی وضعیت، به امدادگران شهرهای مربوطه جهت برطرف نمودن مشکل اطلاع رسانی خواهندکرد.

 اکبر اظهار داشت: این پروژه هم اکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده تا پایان شهریور امسال تمامی شهرهای استان به این سامانه متصل خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان گفت: اجرای این پروژه سبب بهبود وضعیت و سرعت در خدمت رسانی به مشترکین محترم و تسهیل روند نظارت بر امدادرسانی خواهد شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.