به گزارش خبرنگار ایرنا دریادار امیر رستگاری در سخنرانی پیش از خطبه های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه رشت افزود: امروز ایران به مرحله ای از توان بازدارندگی دست یافته که نه تنها امنیت را در کشور ایجاد کرده ، بلکه با حمایت مدافعان حرم و جبهه مقاومت، سیاست های استکباری را بطور کل در کشورهای اطراف خنثی کرده است.
وی اضافه کرد: موضوع یادشده موجب عصبانیت دشمن شده و هر کاری می کند، نمی تواند این قدرت را از جمهوری اسلامی ایران سلب کند.
دریادار رستگاری اظهار داشت: امروز وزات دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که در سال های گذشته صرفاً یک سازمان صنایع دفاعی بود، تبدیل به شش سازمان صنعتی شده؛ سازمان صنایع دفاعی امروز نه تنها سلاح های پیشین بلکه انواع موشک های ضد زره و ... نیز تولید می کند.
وی ادامه داد: سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع نیز امروز موفق به تولید انواع هواپیماهای جنگنده آموزشی ، بالگردها و انواع پهبادهایی است که می توانند تا هزاران کیلومتر از خاک ایران فاصله بگیرند و فضای تحت پوشش را پایش و رصد کنند.
دریادار رستگاری تصریح کرد: امروز دانشمندان صنایع دریایی کشور موفق به ساخت انواع زیردریایی ها شده اند و جمهوری اسلامی ایران به توان ساخت زیر دریایی هایی رسیده که می توانند در چند صد متر اعماق دریا حضور یافته و دشمن را درآن فاصله رصد و رهگیری کنند.
وی در خاتمه سخنانش خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب اسلامی وزارت دفاع ایران صرفا اقدام به خرید ملزومات و تجهیزات نظامی می کرد و وظیفه اش خرید و نگهداری تجهیزاتی بود که به کشور داده می شد و فضا بگونه ای بود که روحیه نتوانستن را به ایرانی القا می کردند؛ اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی امام راحل ' تو می توانی ' و دستیابی به آنچه می خواهیم را به جامعه باوراند.
1881/207
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.