مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان عصر چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا ظهار داشت: این دیدار قرار بود از ساعت 20 و 30 دقیقه روز پنجشنبه برگزار شود که با هماهنگی ایجاد شده ، این بازی از ساعت 18 و 30 دقیقه آغاز می شود.
علیرضا وهابی افزود: به دلیل شرایط نور ورزشگاه سردارجنگل رشت ، مسئولان هیات فوتبال گیلان به سازمان لیگ پیشنهاد دادند که این مسابقه 2 ساعت زودتر برگزار شود که مورد موافقت سازمان لیگ نیز قرار گرفت.
وی همچنین به قضاوت علیرضا فغانی داور نام آشنای فوتبال ایران در این دیدار اشاره و بیان کرد: این داور سرشناس با کمک های محمدرضا مدیرروستا و مهرداد نجفی قضاوت بازی تیم های سپبدرود و پدیده را برعهده خواهند داشت ضمن اینکه رضا کرمانشاهی به عنوان داور چهارم در این بازی حضور می یابد و ابراهیم میرزابیگی هم ناظر گروه داوری این دیدار خواهد بود.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و پدیده مشهد عصر فردا (پنجشنبه 25 مردادماه) در هفته چهارم از رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم خواهند رفت.
تا پایان هفته سوم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور که با حضور 15 تیم برگزار می شود؛ پدیده مشهد با کسب شش امتیاز در مکان دوم و سپیدرود رشت با کسب یک امتیاز در انتهای جدول قرار دارند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.