عیسی پاشاپور روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: تاکنون بیش از 60 اثر از حدود 25 خبرنگار یا فعال رسانه از مناطق مختلف استان گیلان به دبیرخانه این جشنواره ارسال یا ایمیل شده و به علت تماس برخی اصحاب رسانه مبنی بر در دست انتشار بودن مطالب، مهلت دریافت آثار تمدید می شود.
رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در آستارا افزود: این خبرگزاری از سوی ستاد برگزاری جشنواره، به عنوان دبیرخانه این رویداد فرهنگی انتخاب و فعال شده و آثار شرکت کنندگان در قالب های تیتر، یادداشت، گزارش خبری، گزارش تصویری و ویدئویی کوتاه باید از اول تیرماه سال قبل تا 29 مردادماه جاری در رسانه ها پخش یا منتشر شده باشد.
وی ادامه داد: جشنواره ساحل گیلان از منظر رسانه ویژه خبرگزاری ها، مطبوعات و صدا و سیماست و با رویکرد گردشگری ساحل بندر آستارا برگزار می شود و آداب گردشگری ساحلی، محیط زیست ساحلی، سازمان های مردم نهاد و ساحل، گردشگری ساحلی و توسعه آن و نقش ساحل در گردشگرپذیری محورهای موضوعی آن است.
پاشاپور بیان کرد: نویسندگان و پدیدآورندگان بهترین تیتر، یادداشت، گزارش خبری مکتوب، تصویری و ویدئویی تجلیل خواهند شد و علاقه مندان می توانند آثار خود را در قالب های یاد شده به نشانی آستارا - فلکه گاز، خبرگزاری جمهوری اسلامی کدپستی 4391664359 ارسال یا به شماره دورنگار 44834696 فکس و یا به نشانی اینترنتی Jashnvareh222@gmail.com ایمیل کنند.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و در این شهرستان مرزی، دفترهای خبرگزاری جمهوری اسلامی، صدا و سیما و نمایندگی 9 نشریه استانی و خبرگزاری های دیگر فعال است.
7105 / 7124 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.