​فرماندار آستارا گفت: اثرات فعالیت تعزیرات حکومتی باید جلب رضایتمندی مردم و ایجاد امید در بین آنها شود.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش در دیدار مدیرکل جدید تعزیرات حکومتی استان گیلان گفت: هدف از ایجاد این سازمان پیگیری مطالبات مردم در راستای‌رعایت حقوق‌شهروندی آنها با کنترل و نظارت بر بازار است.

وی اضافه کرد: اگر بتوانیم به درستی در بازار کنترل و نظارت داشته و رضایتمندی مردم را جلب کنیم آن وقت اعتماد به حاکمیت و امید در جامعه بیشتر می‌شود.

وی یادآور شد: افرادی هستند که به دلیل شرایط اقتصادی کشور به دنبال سودجویی از این شرایط هستند که تعزیرات حکومتی نقش مهمی در جلوگیری از برهم خوردن تعادل بازار و تامین امنیت روانی مردم دارد.

وی اضافه کرد: باید تلاش شود در برخورد با متخلفان ریشه های اصلی شناسایی و عاملان تاثیرگذار مورد برخورد قرار گیرند که رضایتمندی عمومی هم در همین است.

فرماندار آستارا با اشاره به اینکه در این شهرستان تمام تلاش‌ها بر این است تا مشاغل رسمی و کسبه در امنیت کامل به کسب و کار خود مشغول باشند و وظیفه ستاد تنظیم بازار و تعزیرات حکومتی را حفظ حقوق شهروندان دانست و بر ضرورت نظارت دقیق بر روی بازار و در راستای حفظ منافع عمومی تاکید کرد.

منصور انصاری مدیرکل جدید تعزیرات حکومتی استان گیلان هم در این دیدار ضمن تشکر از فرماندار آستارا اضافه کرد: این شهرستان دارای عملکرد خوبی در زمینه تنظیم بازار و تعزیرات است و همکاران ما به جدیت پیگیر مطالعات مردم هستند.

وی اضافه کرد: تلاش می‌کنیم تا رضایتمندی عمومی بر اساس شرح وظایف تعزیرات حکومتی ایجاد شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.