نماینده مردم صومعه سرا در مجلس در واکنش به این سوال که چرا برای آسفالت یک‌ کوچه در رشت به شهرداری رشت نامه زده است، گفت: آدم توانمندی‌ام و در هر کجا بخواهم کاندیدا می شوم.

به گزارش ایلنا از رشت، سید کاظم دلخوش در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سئوال که چرا در حوزه نمایندگی رشت دخالت می‌کند، گفت: مادر من  اهل رشت  است رفیق بازی را کنار گذاشته‌ام و ده برابر خودم کار کرده‌ام.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس گفت: در صومعه سرا یک خانه بدون گاز نداریم و تا لانه مرغ مردم را آسفالت کرده‌ام.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس با بیان اینکه باید نمایندگان سوال پخته‌تری بپرسند، اظهار کرد: کانال بیگانه‌ای که به من فحش ناموس می‌دهد به خاطر یک بنر مرا نقد می‌کند و حالا خبرنگار گیلانی نیز مرا به همین دلیل نقد می‌کند.

وی ادامه داد: بنری که بابت کمد استخر زده شده بود حرف دل یک روستایی بود، دل آن روستایی به خاطر همان تیرچراغ برق و آسفالت راه خوش است و برای همین بنر می‌زند و قدردانی می‌کند.

دلخوش با بیان اینکه نود درصد روستاها را آسفالت کرده است اظهار کرد: در دفاع از حقوق ملت سر سوزنی کم نگذاشته‌ام. برخی نمایندگان مجلس بعد از ۵ دوره حضور فرق بین مخالف و موافق را نمی‌دانند اما نمایندگان گیلان همواره در حال نطق هستند.

وی همچنین در ادامه با اشاره به اینکه تمام اقوام و فامیل‌های من در رشت ساکن هستند. اظهار داشت: کسی نمی‌تواند به من بگوید چرا از رشت کاندیدا می‌شوم زیرا از هر کجای کشور بخواهم کاندیدا می‌شوم.

دلخوش در ادامه با انتقاد تند از صداوسیما، گفت: متأسفانه صداوسیما گزارشی تهیه کرده که در آن مطرح شده است این بنر برای شخصی بوده که سه تا زن گرفت و طلاق داده است.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.