به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار محمد عبدالله پور غروب یکشنبه در نشست خبری در جمع رسانه های گروهی استان با اشاره به توطئه دشمنان برای نا امید کردن مردم افزود: نیاز امروز کشور وحدت زیرسایه ولایت است و باید اتحاد خود را بیش از پیش، تقویت کنیم.
وی ادامه داد: بر طبل تفرقه کوبیدن و دو دستگی ایجاد کردن، کار دشمن است از این رو بایستی وحدت مان را بیش از پیش حفظ کنیم.
فرمانده سپاه قدس گیلان تصریح کرد: امروز بیان توانمندی ها یک وظیفه است و در عین حال خبرنگاران بایستی مشکلات را به گوش مسئولان برسانند و اگر مسئولی کوتاهی کرد، با شلاق خبر بیدارش کنند.
وی بیان داشت: مسئولان حق ندارند در یک اتاق در بسته بنشینند و برای مردم تصمیم بگیرند، بلکه باید بین مردم حضور داشته و از مشکلات آنان از نزدیک اطلاع یابند.
سردار عبدالله پور تصریح کرد: دشمن امروز می خواهد با جنگ اقتصادی، عرصه را بر مردم تنگ کند و در چنین شرایط حساسی وظیفه رسانه و خبرنگار ، رسالتی ویژه است.
وی با اشاره به پیشرفت های بسیاری که کشور در بخش های عمرانی، آبرسانی و گازرسانی داشته، گفت: خدمات دولت و نظام اسلامی را باید به طور مداوم به مردم بگوییم چراکه دشمن دائما بر طبل ناکارآمدی نظام می کوبد.
سردار عبدالله پور با تاکید بر اینکه در امنیت کامل هستیم، تصریح کرد: دشمن می خواهد در کشور دو قطبی بوجود آورد و تنها راه سعادت ما ، دنباله روی از رهبر معظم انقلاب است.
فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه یکی از مهمترین اقدامات سپاه محرومیت زدایی است، گفت: سال گذشته یک هزار واحد مسکونی به کمیته امداد تحویل دادیم و امسال نیز ساخت یک هزار واحد مسکونی دیگر را در استان شروع کرده ایم ضمن آنکه برای زلزله زدگان کرمانشاه تا کنون 10 واحد مسکونی تحویل داده ایم.
سردار عبدالله پور از اهدای 60 سری جهیزیه برای نوعروسان استان خبر داد و گفت: انجام 2 پروژه آبرسانی در استان نیز از دیگر اقدامات سپاه در جهت محرومیت زدایی است.
حجت الاسلام تسخیری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان نیز در سخنانی، ماموریت خبرنگاران را همچون پیامبران اطلاع رسانی و هدایت جامعه خواند و گفت: وظیفه مهم خبرنگاران هدایت جامعه با حفظ صداقت و امانتداری است.
7296/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.