مدیر منطقه یک شهرداری رشت بر لزوم بازنگری در شیوه اجرای آرای صادره از کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیر منطقه یک شهرداری رشت در نشست تخصصی هم‌اندیشی کارگروه ماده ۱۰۰ شهرداری منطقه یک برای بررسی علل وقوع تخلفات ساختمانی و اجرا آراء کمیسیون‌های ماده۱۰۰ شهرداری، عملکرد این کارگروه منطقه را نیازمند اصلاح و مکلف به تبعیت از قانون و سیاست‌های شهرداری کل دانست.

وی بر لزوم بازنگری در شیوه اجرای آرای صادره از کمیسیون ماده صد شهرداری تاکید کرد و افزود: تخریب راهکار مناسب برای جلوگیری از این ساخت‌وسازها نیست اما می‌تواند یک عامل بازدارنده برای حراست از حقوق شهروندی و جلوگیری از تخلفات ساختمانی باشد.

عطایی ادامه داد: با موافقت کارگروه ماده ۱۰۰ شهرداری منطقه یک برای اجرای آرای استنکافی، هنگام اجرای آرای تخریب باید نهایت دقت اعمال شود تا حقوق افراد رعایت شود و تشریفات قانونی آن طی شده باشد.

مدیر منظقه یک‌ شهرداری رشت با عنوان اینکه با ماهیت تخریب موافق نیستیم اما جلوگیری از تضییع حقوق شهروندی، از وظایف شهرداری است متذکر شد: در ساخت‌وسازهای غیر مجاز و غیر فنی و اصولی در بلندمدت نسلی از مردم دچار آسیب می‌شوند و تردید ندارم  در مواقع بروز بلاهای طبیعی سبب خسارت غیر قابل جبران انسانی و مالی خواهد شد.

وی بیان داشت: یکی از رکن‌های مهم در اجرای صحیح و قانونی صنعت ساختمان خود مردم هستند که با آموزش‌ها، بیان ضرورت‌ها و اعتمادسازی از مدیریت صحیح و قانون متوازن برای همه شهروندان می‌توان در آنها ایجاد اشتیاق برای ساخت شهری استاندارد و بدون تخلف کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.