به گزارش خبرنگار ایرنا، نعمت یاورپور روز شنبه در نشست خبری در ساختمان شورای اسلامی شهر لوندویل افزود: اعتبار مصوب شهرداری لوندویل برای سال جاری 55 میلیارد ریال است و 60 درصد آن در امور عمرانی و 40 درصد برای هزینه های جاری صرف خواهد شد.
وی بیان کرد: میزان بدهی این نهاد از دوره های قبل 35 میلیارد ریال و درآمد امسال آن هفت میلیارد ریال است و تخلفات مالی دوره های گذشته، در قالب چندین پرونده قضایی در حال پیگیری است.
وی ادامه داد: ساختمان جدید شهرداری لوندویل در زمینی به مساحت یک هزار و 650 متر مربع در سه طبقه با 40 درصد پیشرفت فیزیکی و با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال در حال ساخت است.
شهردار لوندویل گفت: این شهر در محور تردد استان های شمال غرب کشور از اهمیت برخوردار است و برای توسعه گردشگری آن، پارک های تفریحی شیلات محله با افزون بر یک میلیارد و 200 میلیون ریال و کرده سرا و خلج محله با بالغ بر 500 میلیون ریال اعتبار ساخته شده است.
یاورپور بیان کرد: همکاری رسانه ها و مسئولان شهرستان برای توسعه لوندویل ضروری است و باید برای اجرای بسیاری از طرح های عمرانی اعتبارات ملی در نظر گرفته شود و احداث جاده کمربندی لوندویل، خواسته اهالی برای کاهش ترافیک و حوادث جاده است.
رئیس شورای اسلامی شهر لوندویل نیز در این نشست گفت: شهروندان این شهر در صحنه های سیاسی و اجتماعی حضور دارند و رفع مشکلات و دغدغه های آنها باید در دستور کار مسئولان شهرستانی و استانی قرار گیرد.
داریوش کرم زاده افزود: در حوزه ورزش لوندویل، باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری این شهر فعالیت خود را با رشته های فوتبال، والیبال و بوکس آغاز کرده و نیازمند حمایت اداره ورزش و جوانان شهرستان است.
در ادامه این نشست، خبرنگاران رسانه ها از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر لوندویل تجلیل شدند.
شهر لوندویل، مرکز بخش لوندویل شهرستان آستارا با بیش از 12 هزار نفر جمعیت در محور آستارا- تالش واقع شده است.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در 2 بخش مرکزی و لوندویل در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.