سرهنگ رسول عزیزی روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی سه راه قلعه محور اردبیل - آستارا این محموله ها را در بازرسی از 2 دستگاه خودروی کامیون و نیسان کشف کردند.
وی افزود: حامل 57 ساله تخم مرغ و حامل 31 ساله توتون به محاکم قضایی معرفی شدند و تخم مرغ ها به شبکه دامپزشکی و توتون به اداره دخانیات آستارا تحویل داده شد.
عزیزی با بیان این که تخم مرغ ها در صورت سلامت و توتون در صورت قاچاق نبودن، به طور کلی 460 میلیون ریال ارزش داشتند به مردم توصیه کرد در خرید فرآورده های خام دامی به تاریخ تولید و انقضای آن دقت کنند.

**جشنواره تغذیه با شیرمادر در آستارا برگزار شد
جشنواره تغذیه با شیرمادر با هدف تجلیل از مادران اهمیت دهنده به تغذیه شیرخواران، در سالن اجتماعات بیمارستان بهشتی آستارا برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا روز شنبه در این آئین گفت: تغذیه با شیر مادر، ارتقا دهنده پیوند عاطفی کودک و مادر است اما فقط 45 درصد شیرخوران در کشور تا 24 ماهگی از شیر مادر تغذیه می کنند.
شهرام حسین نژادی افزود: باید برای افزایش شمار نوزادان استفاده کننده از شیر مادر، کار فرهنگی و تلاش بیشتر صورت گیرد تا کودکانی با ضریب هوشی خوب و مصون از بیماری های مختلف داشته باشیم.
10 تا 16 مرداد هفته جهانی تغذیه با شیر مادر نامگذاری شده است.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.