به گزارش خبرنگار ایرنا صبح امروز شنبه، اعضای خانواده و نزدیکان یک زن 65 ساله با نگرانی از احتمال افتادن وی در رودخانه منصور محله شهر لوندویل آستارا، جستجو برای یافتن پیکر او را آغاز کردند.
گفته می شود این بانوی سالخورده بعد از انتقال گاوهایش به آن سوی رودخانه، در جریان شدید آب گرفتار شده و برخی افراد صدای جیغ و فریاد وی را شنیده اند و روسری باقیمانده در حاشیه رودخانه را دلیل بر افتادن وی در سیلاب می دانند.
نیروهای امدادی نیز با حضور در محل، برای یافتن پیکر فرد گمشده تلاش می کنند.
احمد قدیمی بخشدار لوندویل گفت: با وجود ادعای برخی افراد مبنی بر غرق شدن یک زن در سیلاب رودخانه، تاکنون جنازه ای دال بر صحت این ادعا پیدا نشده است.
ایستگاه هواشناسی آستارا میزان بارش باران در 24 ساعت گذشته این شهرستان را 79 میلیمتر و هوای شبانه روز آینده را ابری، مه آلود و در بعضی ساعات همراه با باران اعلام کرد.
رودخانه لوندویل که به طور معمول در بارش ها خروشان می شود، از کوه‌های اطراف باباعلی، خلیف حیاطی و لاتون سرچشمه گرفته و پس از گذر از مزارع کشاورزی و روستاهای آسیوشوون و باش محله به دریای خزر می‌ریزد.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی و لوندویل در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
7124
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.