به گزارش روز شنبه ایرنا ، تیم فوتبال سپیدرود رشت که در دو دیدار قبلی خود متحمل دو شکست سنگین و متعاقب آن حاشیه های فراوان شده بود، عصر جمعه در هفته سوم رقابت های لیگ برتر، در دیدار با گسترش فولاد تبریز(ماشین سازی) به نتیجه مساوی دست یافت.
سرخپوشان رشتی در دیدار برابر گسترش فولاد تبریز نسبت به دو بازی قبلی خود بهتر ظاهر شدند و حتی توانستند اولین گل مسابقه را نیز به ثمر برسانند اما در ادامه گل مساوی را دریافت کردند تا با یک تساوی خارج از خانه این بازی را به اتمام برسانند.
تیم سپیدود که با مشکلات و حواشی زیادی در این دیدار حضور یافت ، ابتدا در همان دقایق اولیه بازی به گل برتری رسید و حسین ایراهیمی بازیکن این تیم توانست در دقیقه هفتم و از روی نقطه پنالتی تنها گل تیمش را به ثمر برساند.
اما پس از این گل ، تیم گسترش فولاد تبریز در دقیقه 45 با یک ضربه از راه دور توسط محسن یوسفی و اشتباه محرز ملکی دروازبان سپیدرود ، به گل مساوی دست یافت و از یک شکست خانگی رهایی پیدا کرد.
ارتش سرخ گیلان بدون خداداد عزیزی سرمربی ، سهیل حق شناس مربی و چند بازیکن خود رو در روی گسترش فولاد (ماشین تبریز) قرار گرفت که البته انجام تمرینات این تیم در تهران و مشکلات فراوان مالی که حتی منجر به درگیری مسئولان این تیم با هتل محل اقامت تیم سپیدرود در تهران شده بود، از دیگر مشکلات این تیم پرطرفدار در دیدار هفته سوم بود.
اما با وجود تمامی این مشکلات و حواشی پیرامون این تیم، سپیدرود توانست به اولین تساوی و کسب اولین امتیازش در لیگ برتر دست یابد تا امیدوارانه رقابت های لیگ برتر را ادامه دهد.
البته پس از بازی این تیم در هفته سوم ، گفته شدکه تمامی کادر فنی سپیدرود رشت استعفا دادند اما پس از دقایقی خداداد عزیزی سرمربی این تیم اعلام کرد استعفایی در کار نیست و به دلیل عدم انجام تعهدات مالی مسئولان باشگاه، کادر فنی از مسئولان این تیم شکایت کردند.
با توجه به این امر، حاشیه های این تیم وارد مرحله جدیدی شده و مشخص نیست که وضعیت این تیم برای حضور در هفته چهارم چگونه و با چه کادر فنی و یا حتی مالکی خواهد بود چون این تیم طی یکی دو ماهه اخیر دستخوش تغییر و تحولات مدیریتی زیادی شده و از طرفی نیز شنیده می شود که قرار است مالکیت تیم سپیدرود برای چندمین بار تغییر کند.
این تیم که سال گذشته به جواد تن زاده سپرده شده بود، توسط حکم داوری اداره کل ورزش و جوانان گیلان دوباره به میرشهاب مومنی سپرده شد که پس از چند روز امتیاز این باشگاه به محمد نوین اهل استان یزد واگذار شد.
پس از این امر و با شکایت تن زاده و با رای اولیه شعبه ششم دادگاه عمومی رشت، دوباره مالکیت باشگاه تا صدرو رای نهایی به تن زاده سپرده شد که این امر موجب شد سپیدرود با دو مالک ، دو سرمربی و دو تیم مجزا تمرین کند و شش روز قبل از آغاز رقابت های لیگ برتر با اعلام رای نهایی دادگاه ، دوباره مالکیت این تیم به محمد نوین واگذار شد.
اما مشکلات و حواشی تیم سپیدرود به همین جا ختم نشد چرا که این تیم در اولین دیدارش در تهران برابر سایپا قرار گرفت و با نتیجه سه بر صفر مغلوب حریفش شد تا سنگین ترین شکست هفته اول را به نام خود ثبت کند.
اما در هفته دوم تیم سپیدود در اولین بازی خانگی خود در ورزشگاه سردارجنگل رشت رو در روی سپاهان اصفهان قرار گرفت که در نهایت با نتیجه شش بر یک مغلوب حریفش شد تا با ثبت سنگین ترین شکست خانگی خود ، حواشی این تیم بیش از پیش شود.
اعتراض تماشاگران به نحوه بازی این تیم و اعتراض شدید آنان به کادر فنی به خصوص به خدادداد عزیزی ، منجربه به درگیری لفظی طرفداران این تیم با سرمربی سپیدرود شد که این امر موجب شد پس از این بازی و برای کاهش تنش ، تمرینات سپیدرود از رشت به تهران انتقال یابد.
البته تساوی این تیم برابر گسترش فولاد تبریز و همچنین عذرخواهی خداداد عزیزی از تماشاگران، شاید حاشیه های سپیدرود را به حداقل برساند که در این راستا، به طور حتم طرفداران بی شمار این تیم همانند گذشته فقط به فکر موفقیت تیم خود خواهند بود و برای پیروزی این تیم در هفته چهارم، از سپیدرود حمایت همه جانبه ای را خواهند داشت.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.