دبیر هیات کاراته استان گیلان روز شنبه در این خصوص در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم کاراته دختران الو پرده گیلان نماینده این استان در گروه اول لیگ دختران کشور با پیروزی برابر رقبای خود در صدر جدول قرار گرفت.
حامد زیکساری افزود: براین اساس ، تیم کاراته دختران الو پرده گیلان در هفته اول این مسابقات در تهران با کسب 2 پیروزی و یک استراحت موفق شد در صدر جدول رده بندی گروه اول این رقابت ها قرار گیرد.
وی ادامه داد: تیم کاراته دختران الو پرده گیلان در جریان این رقابت ها ابتدا به مصاف تیم کاراته دختران نخبگان رفت که در نهایت موفق شد در یک بازی برتر با نتیجه 12 بر سه حریف خود را شکست دهد.
وی اضافه کرد: این تیم همچنین در دومین و آخرین بازی خود در هفته اول مسابقات کاراته لیگ آینده سازان دختران کشور به مصاف تیم رزم آوران ساری رفت که در نهایت توانست با نتیجه 10 بر چهار حریف را مغلوب کند.
دبیر هیات کاراته استان گبلان خاطرنشان کرد: با توجه به نتابج کسب شده، تیم کاراته دختران الو پرده گیلان با کسب دو پیروزی در صدر جدول گروه خود قرار گرفت ، تیم های رزم آوران ساری و نخبگان نیز به ترتیب در رتبه های دوم و سوم گروه اول این مسابقات قرار گرفتند.
در رقابت های کاراته قهرمانی لیگ آینده سازان دختران کشور، 31 تیم از استان های مختلف کشور در هشت گروه به صورت دوره ای و متمرکز با هم رقابت می کنند.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.