شاپور تشرینی روز پنجشنبه به همراه همکارانش با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) آستارا و تبریک روز خبرنگار به کارکنان این رسانه افزود: مطبوعات و رسانه ها رکن چهارم دموکراسی هستند و باید با ارائه تحلیل های درست و مبتنی بر حقیقت، زمینه ساز بالندگی و تعالی جامعه باشند.
وی ادامه داد: درک درست و انعکاس صحیح مسایل، آگاهی بخشی شفاف و موثق در افزایش کارآیی و ثمربخشی خبرنگاران موثر است و خبرنگاران و روزنامه نگاران چشمان بیدار جامعه هستند.
رئیس اداره ارشاد آستارا خواستار ثبت نام فعالان رسانه ای این شهرستان در سامانه جامع رسانه های کشور جهت برخورداری از حمایت های قانونی شد و حل بسیاری از مشکلات خبرنگاران را منوط به ساماندهی آنها و تدوین بانک اطلاعاتی دانست.
عیسی پاشاپور رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی دفتر آستارا نیز در این دیدار گفت: ایرنا به عنوان رسانه رسمی نظام و دولت، برای بازتاب عملکرد و خدمات دولت، انتظارات مردم و ایجاد وحدت و امید در جامعه تلاش می کند.
17 مرداد 1377 با حمله گروهک تروریستی طالبان به کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان، محمود صارمی خبرنگار جمهوری اسلامی ایران به همراه هشت تن از فعالان کنسولگری به شهادت رسید و این روز به نام روز خبرنگار نام گرفت.
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در آستارا از سال 1374 تاسیس شده و علاوه بر اخبار این شهرستان، خبرهای شهرستان تالش در غرب گیلان را نیز پوشش می دهد.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.
7105 / 7124 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.