همزمان با روز خبرنگار، نشست خبری شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان با اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، شهردار لاهیجان در این نشست گفت: امروز شهر ما در مسیر پیشرفت به همدلی و هم‌زبانی نیاز دارد و مدیریت شهری و شهروندان باید در کنار هم مشترک اقدام کنیم.

مسعود کاظمی افزود: تلاش کردیم کارهای متعدد زیربنایی و روبنایی در حوزه‌های مختلف خدماتی، عمرانی، فرهنگی، اجتماعی انجام دهیم.

وی گفت: در تبیین برنامه راهبردی تلاش‌کردیم سند چشم‌انداز ۵ ساله‌ای را تعریف و یک نقشه‌راه برای شهرداری لاهیجان معرفی کنیم.

شهردار لاهیجان افزود: امروز فعالیت‌های شهرداری لاهیجان مدیر محور نیست، بلکه برنامه محور است.

کاظمی گفت: طرح ممیزی املاک و خودکارسازی شهری لاهیجان، شیوه‌نامه سرمایه‌گذاری، اپلیکیشن ۱۳۷ از جدیدترین پروژه‌های در دست احداث شهرداری لاهیجان است.

در ادامه این نشست، جواد نجار تمیزکار، سخنگوی شورای اسلامی شهر لاهیجان گفت: برای رسیدن به یک هدف درست، اختلاف‌سلیقه‌ها را کنار می‌گذاریم.

وی افزود: شهردار لاهیجان پویایی، نشاط، حرکت و فعالیت را در شهر به ارمغان آورده‌اند و تلاش می‌کنند در همه حوزه‌ها فعالیت کنند.

تمیزکار گفت: خبرنگاران واقعی مورد رصد هستند و ما به کمک همه خبرنگاران احتیاج داریم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر لاهیجان گفت: امنیت قلم خبرنگاران موردحمایت دستگاه قضایی ما باشد تا خبرنگاران بتوانند با شجاعت مشکلات مردم را به مسئولین انتقال دهند.

در ادامه از خبرنگاران فعال در شهرستان و استان با اهدای هدایا و لوح تقدیر تجلیل شد.

افتتاح نمایشگاهی از روزنامه‌های قدیمی ایران و رونمایی از اپلیکیشن ۱۳۷ و امضای لوح یادمان روز خبرنگار از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.