آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان رودبار با حضور فرماندار، نماینده و اعضای شورای تامین و مدیرکل روابط عمومی استانداری گیلان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رودبار، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری گیلان در سخنانی ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: در جامعه امروز، رسانه ابزار مدیریت جهانی است که در شبکه‌های اجتماعی وجود دارد.

مرتضی عاطفی افزود: امیدواریم مسئولان ظرفیت‌نقدپذیری خود را بالا ببرند. از همه مسئولان تقاضا دارم اگر نقدی از سوی خبرنگاران صورت گرفته و شکایتی رخ داده از آن صرف‌نظر کنند.

عاطفی اضافه کرد: از همه مسئولان می‌خواهم بحث معیشت و بیمه خبرنگاران را جدی بگیرند و در این‌خصوص اهتمام ویژه داشته باشند.

در ادامه این مراسم نماینده مردم  رودبار در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: آنچه مهم است خبرنگار باید سواد رسانه‌ای داشته باشد و خیلی خوب است که این موضوع را به حداکثر برساند.

منوچهر جمالی افزود: کسی که به صورت حرفه‌ای در رسانه کار می‌کند باید درکش نسبت به شرایط و حواشی کار خود بسیار بالا باشد. همواره خبرنگاران با در نظر گرفتن چهارچوب کار، خود را مسلط به سواد رسانه‌ای کرده و آنها می‌توانند کمک کنند کشوری آباد داشته باشیم.

نماینده مردم رودبار با اشاره به اینکه اگر رسانه‌ای می‌خواهد نقد کند باید سازنده باشد، خاطرنشان کرد: بنده هم به‌عنوان یک خبرنگار در مجلس ایفای نقش می‌کنم ولی هیچ وقت به خودم اجازه نمی‌دهم مجموعه‌ای را تخریب کنم. همواره سعی می‌کنم با یک خبر که از تلفنم به کسی اعلام می‌کنم در چهارچوب قانون و با رعایت سواد رسانه‌ای آن را بیان کنم.

جمالی همچنین اخلاق را در کار رسانه مهم دانست و اضافه کرد: خبرنگاران به‌عنوان یک الگو در جامعه هستند که نگاه همه جامعه به سوی آنها است و باید سعی کنند مثل شهید صارمی یک الگو باشند.

در پایان این آیین از خبرنگاران حاضر تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.