به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دیدار از هفته اول این رقابت ها و به میزبانی تیم فوتبال نوجوانان سپیدرود در رشت این تیم در یک بازی برتر با نتیجه سه بر صفر برابر حریف خود به برتری رسید.
همچنین در دیگر بازی برگزار شده از هفته اول این رقابت ها، تیم های فوتبال همشهری دخانیات و شهرداری رشت رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم فوتبال نوجوانان شهرداری رشت در یک بازی پرگل با نتیجه چهار بر صفر دخانیات رشت را مغلوب کرد.
در سایر بازی های برگزار شده از هفته اول این رقابت ها نیز ، تیم های فوتبال نوجوانان آینده سازان سیاهکل و وحدت ماسال مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم آینده سازان سیاهکل با نتیجه یک بر صفر در این بازی به برتری رسید.
همچنین قرار بود تیم های فوتبال نوجوانان پرسولیس رشت و شاهین بندرانزلی نیز به مصاف هم بروند که به دلیل حاضر نشدن تیم شاهین انزلی، این بازی با نتیجه سه بر صفر به سود تیم نوجوانان پرسپولیس رشت اعلام شد.
طبق برنامه اعلام شده در ادامه هفته اول این مسابقات نیز ، تیم های فوتبال نوجوانان خزر لنگرود و الماس اسالم تالش به مصاف هم می روند و همچنین تیم های فوتبال نوحوانان اتحاد آبکنار انزلی و فراز لاهیجان رو در روی هم قرار می گیرند.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ برتر نوجوانان باشگاه های گیلان، 12 تیم از شهرهای مختلف این استان به صورت دوره ای در یک گروه ، به صورت رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.