به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا بهارمست شامگاه دوشنبه به همراه شهرداران مناطق پنجگانه شهرداری رشت با حضور در جمع اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت افزود: موضوع مهم درآمد شهرداری رشت بایستی مورد توجه قرار گیرد.
وی با اشاره به تاثیر طرح تفصیلی در کاهش درآمد شهرداری اظهار داشت: در این باره با بررسی شرایط و با نظر کارشناسان متخصص ، مجموعه ای اصلاحات مد نظر شهرداری رشت است که در ضوابط این طرح انجام شود.
سرپرست شهرداری کلانشهر رشت در ادامه سخنانش با تاکید بر این مطلب که وصول مطالبات گذشته شهرداری بایستی مورد توجه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: در این باره تمام تلاش مان را بایستی به کار گیریم.
وی موضوع آسفالت را یکی از مشکلات عنوان و بیان کرد: با توجه به منابع پایین درآمدی و وضعیت قیر در بازار، شرایط در مورد آسفالت برای ما سخت شده است.
وی در ادامه سخنانش با بیان این مطلب که شهرداری رشت بایستی به سمت پروژه های سرمایه گذاری حرکت کند، اظهار داشت: بازگشایی پارک شهر (بازی) رشت یکی از پروژه های سرمایه گذاری است که انجام می گیرد.
سرپرست شهرداری رشت بیان داشت: همه بایستی برای حضور سرمایه گذاران و رفع موانع موجود تلاش کنیم که البته جلسه های مختلفی در راستای رفع مشکلات پروژه های سرمایه گذاری برگزار کرده ایم.
وی در بخش دیگری از گزارش عملکرد به اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت اضافه کرد: پرداخت مطالبات پرسنل شهرداری رشت را انجام داده ایم، حقوق های باقیمانده نیروهای نگهبان، برخی از سازمان ها و پاکبان ها پرداخت شده و حقوق نیز تا فردا واریز می شود.
در این جلسه شهرداران مناطق شهرداری رشت نیز به بیان عملکرد مجموعه تحت مدیریت خود پرداختند.
شهرداری رشت دارای پنج منطقه شهرداری است، این کلانشهر حدود 700 هزار نفر جمعیت ثابت دارد که به طور متوسط ، این تعداد در طول روز به بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر می رسد.
شورای اسلامی کلانشهر رشت 11 عضو دارد.
7286 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.