مریم بخشی روز دوشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز گیلان در رشت که به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار انجام شد، اظهار داشت: خوشبختانه ایرنا تاثیر مثبتی در پیشبرد ورزش استان دارد و همچنین نگرش ایرنا در بخش ورزش ، مثبت گرا و درست گراست.
وی ادامه داد: فعالیت و نگرش این خبرگزاری در بخس ورزش استان گیلان، حرفه ای و قابل تحسین است ضمن اینکه کادر توانمندی در بخش ورزش دارد و این امر در انعکاس اخبار و رویدادهای ورزشی این استان به طور کامل قابل مشاهده است.
بخشی که به عنوان اولین بانو در کشور به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان انتخاب شده، بیان کرد: هنگام انتخابم به عنوان مدیرکل، عکس العمل ها و نگاه های متفاوتی وجود داشت اما خبرگزاری ایرنا با توجه به نگرش حرفه ای خود ، با این مقوله روبرو شد که این امر نیز بین اخبار منتشر شده به طور وضوح قابل مشاهده است.
مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گیلان اضافه کرد: هدف ما در بخش ورزش نیز حمایت از همه اقشار و هیات هاست و هم اینک نیز 46 هیات در گیلان در رشته های ورزشی مختلف فعالیت دارند و در این راستا خوشحال می شویم کاستی ها توسط خبرنگاران انعکاس داده شود.
مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان نیز در این بازدید ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: ایرنا همیشه یار و یاور ورزش استان بوده و دلسوزانه به ورزش خدمت کرده است.
سعید علیپور به برنامه های این اداره به مناسبت روز خبرنگار اشاره و اضافه کرد: علاوه بر برگزاری مراسمی که با حضور خبرنگاران برگزار می شود؛ مسابقات ورزشی نیز در چند رشته مخصوص خبرنگاران برگزار خواهد شد.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.