سازمان منطقه آزاد انزلی از ابتدای فروردین لغایت پایان تیرماه سال جاری در شاخص اقتصادی صدور مجوز فعالیت اقتصادی در قیاس با مدت مشابه سال گذشته این سازمان به رشد 27 درصدی دست یافته است.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، این سازمان از ابتدای فروردین لغایت پایان تیرماه سال جاری در شاخص اقتصادی صدور مجوز فعالیت اقتصادی در قیاس با مدت مشابه سال گذشته این سازمان به رشد 27 درصدی دست یافته است.

براین اساس ظرف چهار ماه گذشته تعداد مجوزهای فعالیت اقتصادی که در حوزه مدیریت بازرگانی معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان صادر شده به رقم 949 فقره مجوز بالغ شده که در برابر 750 مجوزی که در مدت مشابه سال گذشته برای فعالیت اقتصادی در محدوده منطقه آزاد انزلی صادر شد، بیانگر افزایش 27 درصدی است.

مجوزهای صادره از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی در این بازه زمانی با موضوعاتی همچون فعالیت‌های صنفی و خدماتی، تولیدی، خودرویی، فنی و مهندسی، خدمات شغلی، فعالیت کشاورزی، صادرات و واردات بوده که فعالان اقتصادی منطقه در چهارچوب قانون و به منظور بهره گیری از مزایا و معافیت های قانونی منطقه اقدام به اخذ آن از این سازمان می کنند.

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.