مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان روز دوشنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا با اعلام این مطلب اظهار داشت: از این تعداد، 12 ورزشکار گیلانی هستند که در رشته های مختلف در مسابقات آسیایی اندونزی شرکت می کنند و سایر نفرات نیز به عنوان سرمربی، مربی و سرپرست در این رقابت ها حاضر خواهند شد.
مریم بخشی افزود: این تعداد ورزشکار از گیلان معادل سه و نیم درصد کل کاروان ایران را تشکیل می دهد که نسبت به دوره گذشته، 20 درصد افزایش شمار ورزشکاران از استان را شاهد هستیم.
وی یادآور شد: در دوره گذشته بازی های آسیایی ، 10 ورزشکار از استان گیلان حضور داشتند که این ورزشکاران توانستند یک مدال طلا، چهار مدال نقره و چهار مدال برنز کسب کنند و امیدواریم با تلاش و کوشش بیشتر، این دوره تعداد و کیفیت بهتری را در مدال آوری از ورزشکاران گیلانی شاهد باشیم.
بخشی به مشخص شدن میزان پاداش مدال آوران بازی های آسیایی اشاره و بیان کرد: از سوی این اداره، به ورزشکاران گیلانی که موفق به کسب مدال طلا شوند؛ 150 میلیون ریال، ورزشکارانی که مدال نقره کسب کنند یکصد میلیون ریال و به ورزشکارانی که بتوانند مدال برنز را تصاحب کنند، 70 میلیون ریال پاداش نقدی اهدا می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: از سوی استاندار گیلان نیز اعلام شده به ورزشکاران گیلانی که مقام نخست و مدال طلا کسب کنند، 200 میلیون ریال، مدال نقره 150 میلیون ریال و مدال برنز یکصد میلیون ریال پاداش تعلق می گیرد.
هجدهمین دوره بازی های آسیایی 2018 از 27 مردادماه جاری تا 11 شهریوماه با حضور زبده ترین ورزشکاران کشورهای قاره کهن در جاکارتا پایتخت اندونزی برگزار می شود.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.