سرپرست فرمانداری رودسر از اجرای نگاه توسعه محور برای 70 روستای این شهرستان برابر ماده 27در برنامه ششم توسعه خبر داد.

به گزارش ایلنا از رودسر، علی وارسته‌بهدانی در نشست با اعضای شوراهای اسلامی شهرستان رودسر که نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس نیز در آن حضور داشت به عزم و اهتمام دولت تدبیر و امید برای توسعه همه‌جانبه در شاخص‌های مختلف برای 70روستای این شهرستان اشاره کرد و گفت: در برنامه ششم توسعه به این مهم در راستای رفع فقر و محرومیت‌زدایی به خوبی پرداخته شده است.

وی ضرورت تجدیدنظر در ساختار تغییرات اساسی در حوزه مدیریتی شهرستان را مورد تاکید قرار داد و افزود: مدیرانی که نتوانند در شرایط کنونی تاثیرگذاری لازم را در حل و فصل مشکلات مردم داشته باشند به صلاح نیست همواره در پست مدیریتی باقی بمانند.

وارسته‌بهدانی شرایط تسهیل و تسریع در فرایند خدمات رسانی به مردم را یکی از مهمترین ملاک‌های لازم در حوزه مدیریت ذکر و تصریح کرد: مدیری که بتواند در کاهش حجم مراجعات و خواسته‌های مردم بیشترین تاثیرگذاری را داشته باشد می‌تواند همچنان به‌عنوان مدیر دولت در جایگاه خود حفظ شود.

سرپرست فرمانداری رودسر بر لزوم شتاب بخشی در،روند عملیات اجرایی ساخت دانشگاه فنی، مهندسی شرق گیلان(واجارگاه) تاکید کرد و گفت: تحقق این امر مستلزم تعرفه زمین مناسب است که دنبال آن سرمایه‌گذاران برای ساخت آن وارد میدان خواهند شد.

وارسته‌بهدانی در پایان به برخورد جدی با برداشت‌های غیر قانونی و بدون مجوز از رودخانه سفیدآب اشاره کرد و افزود: با افراد خاطی برابر قانون برخورد خواهد شد و مماشاتی در کار نخواهد بود.

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست با بیان اینکه خواسته و مطالبات مردم را با جدیت دنبال خواهم کرد، بیان کرد: زمانی که مورد وثوق و اعتماد مردم قرار گرفتم همواره خود را مقید و پایبند به خواسته‌ها و مطالبات همه مردم می‌دانم و رویکرد و نگاه سیاست‌مأبانه ندارم و با تمام وجود به مردم خدمت خواهم کرد.

اسداله عباسی با اشاره به وجود برخی کاستی‌ها، مشکلات در حوزه شهرستان افزود: تلاش می‌کنیم آنچه خواسته مردم است را با جدیت دنبال کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.