به گزارش خبرنگار ایرنا ، محمدحسین قربانی شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان آستانه اشرفیه، طرح سوال از رئیس جمهوری را در شرایط کنونی به نفع کشور ندانست و افزود: بحث سوال از وزیران و حتی رئیس جمهوری از اختیارات نمایندگان و از ابزارهای کنترل مجلس است ولی در شرایط کنونی طرح سوال از رئیس قوه مجریه را به نفع کشور، مجلس، مردم و دولت نمی دانم و آن را امضاء نکرده ام.
وی با تاکید بر اینکه باید با مردم با شفافیت صحبت کنیم، به بیانیه های برخی نمایندگان با هدف تغییر تیم اقتصادی دولت اشاره و خاطرنشان کرد: تغییر تیم اقتصادی دولت در شرایط کنونی به نفع کشور نیست.
قربانی مردم را از سرمایه های بزرگ نظام اسلامی ایران دانست و گفت: برای حفظ این سرمایه های عظیم بایستی با مردم شفاف سخن بگوییم و در عمل نیز شفافیت داشته باشیم.
وی حضور میدانی مسئولان را در رفع مشکلات جامعه موثر دانست و یادآور شد: رفع مشکلات اقتصادی ، اشتغال زایی و ... در سایه تعامل و همکاری همگان امکان پذیر است.
به گزارش ایرنا طرح سوال از رئیس جمهوری دهم مردادماه جاری در پنج محور عدم موفقیت دولت در کنترل قاچاق کالا و ارز، استمرار تحریم های بانکی، عدم اقدام شایسته دولت در کاهش نرخ بیکاری، رکود اقتصادی شدید چندین ساله، افزایش شتابان نرخ ارزهای خارجی و کاهش شدید ارزش پول ملی توسط هیأت رئیسه مجلس اعلام وصول شد.
مطابق ماده 213 آیین نامه داخلی مجلس، رئیس جمهوری موظف است در مدت یک ماه در خانه ملت حضور یابد و به سوال های مطروحه پاسخ دهد.
رحیم حیدری فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه نیز در این جلسه، ایران اسلامی را کشوری توانمند دانست و با اشاره به تعامل خوب قوای سه گانه اظهار داشت: دشمنان نظام می کوشند داشته ها و توانمندی های کشور را نادیده بگیرند و ما را ضعیف نشان دهند.
وی ادامه داد: ایران اسلامی به پشتوانه رهبری و مردمی ولایتمدار، استوار و با قدرت ایستاده و لازم است وحدت و انسجام بیشتری داشته باشیم.
شهرستان آستانه اشرفیه با 2 بخش مرکزی و بندرکیاشهر در 35 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
7287/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.