سلیمان حجازی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: دانشگاه پیام نور امسال نیز در تمامی گروه های آزمایشی شامل علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی و هنر پذیرای داوطلبان علاقمند به تحصیل است.
وی اظهار داشت: داوطلبانی که در آزمون سراسری شرکت نکرده اند و سایر داوطلبان می توانند در رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور که گزینش آنها صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (معدل دیپلم) انجام می گیرد، ثبت نام کنند.
وی بیان داشت: داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت نکرده اند، نیز باید همزمان با انتخاب رشته کنکور سراسری ضمن مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org و اخذ دفترچه راهنما ضمن آگاهی از رشته های بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان گیلان خاطر نشان کرد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به مراکز و واحدهای این دانشگاه مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 33115393 تماس بگیرند.
وی دانشگاه پیام نور را به دلیل برخورداری از شیوه های خاص آموزشی و کیفیت مطلوب منحصر به فرد دانست و اظهار داشت: شیوه آموزش نیمه حضوری و الکترونیکی دانشگاه پیام نور بهترین فرصت تحصیل را برای شاغلان و افرادی که به هر دلیل نمی توانند در کلاس درس حضور یابند، فراهم می آورد.
وی با اشاره به مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور با عنوان این که این دانشگاه با تکیه بر سیستم آموزشی ترکیبی شرایط ویژه ای را برای ادامه تحصیل متقاضیان آموزش عالی فراهم کرده، خاطر نشان کرد: تغییر محل آزمون مطابق نظر دانشجو، امکان تحصیل همزمان در دو رشته ، آزمون های متمرکز و سراسری و برگزاری آزمون های آنلاین از دیگر مزایای این دانشگاه است.
بر اساس آخرین آمار، حدود 17 هزار دانشجو در 19 مرکز و واحد دانشگاهی دانشگاه پیام نور استان گیلان تحصیل می کنند.
7286 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.