به گزارش روز شنبه ایرنا، تیم فوتبال سپیدرود رشت که در هفته اول رقابت های لیگ برتر با نتیجه سه بر صفر مغلوب سایپا شده بود و سنگین ترین شکست آغاز لیگ هجدهم را به نام خود ثبت کرد، در هفته دوم نیز شکست سنگین تری متحمل شد.
این تیم جمعه شب در اولین بازی خانگی خود به مصاف سپاهان اصفهان رفت که در نهایت با نتیجه شش بر یک، مغلوب شد تا علاوه بر ثبت سنگین ترین شکست سپیدرود در تاریخ بازی های خانگی، بدترین نتیجه هفته دوم را بین تیم های لیگ برتری به نام خود ثبت کند.
سپیدرود رشت همانند سایر تیم ها تاکنون 2 بازی در لیگ برتر انجام داده که از این بازی ها ، 9 گل دریافت کرده که این امر به هیچ وجه زیبنده این تیم پرطرفدار نیست در حالیکه سپیدرود در این 2 بازی، فقط یک گل به ثمر رسانده که آن گل هم از روی نقطه پنالتی بوده و از این بابت هم، خط حمله سپیدرود ضعیف نشان داده است.
البته همگان واقف بر مشکلات تیم سپیدرود هستند؛ تا قبل از یک هفته مانده به آغاز رقابت های لیگ برتر، باشگاه سپیدرود با 2 مالک ، 2 سرمربی و 2 تیم محزا تمرین می کرد که به طور حتم این امر باعث شده تا تیم آمادگی کاملی برای حضور در رقابت های لیگ برتر نداشته باشد.
خداداد عزیزی سرمربی این تیم نیز پس از شکست برابر سایپا و همچنین در مصاحبه قبل از بازی برابر سپاهان از عدم آمادگی بدنی بازیکنانش صحبت کرد و گفت که به دلیل نامشخص بودن وضعیت سپیدرود، این تیم بسیار دیر تمرینات آماده سازی خود را آغاز کرده و به همین دلیل هنوز آمادگی کاملی برای مسابقات ندارد.
در دیدار تیم های سپیدرود و سپاهان ، تمامی بازیکنان سپیدرود ضعیف و دور از انتظار ظاهر شدند و همه خطوط این تیم با ضعف مفرط مواجه بود و هیچ یک از بازیکنان نتوانستند حتی یک بازی معمولی را از خود به نمایش بگذارند؛ خط دفاعی سپیدرود در مقابل سپاهان اصفهان بسیار متزلزل و ناهماهنگ ظاهر شد که این امر باعث شد شش گل دریافت کنند و اگر سپاهان همچنان به حملات خود مانند نیمه اول ادامه می داد، شاید تعداد گل های خورده سپیدرود 2 رقمی می شد.
سرخپوشان رشتی در هفته سوم باید در تبریز برابر گسترش فولاد (ماشین سازی حدید) قرار گیرند و اگر بتواند برابر این تیم امتیاز کسب کرده یا به پیروزی برسند، به طور حتم تا حد زیادی از بحران خارج خواهند شد البته با وجود درگیری های ایجاد شده بین خداداد عزیزی و طرفداران سپیدرود، این مربی هم اینک مورد غضب اکثر طرفداران تیم قرار دارد و با کسب پیروزی هایی، این کدورت ها از بین می رود.
خداداد عزیزی یکی از دوست داشتنی ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران است و با رفتارهایی صبورانه و شکیبایی بیشتر، می تواند به عنوان یکی از محبوب ترین مربیان نیز مطرح باشد.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.