به گزارش خبرنگار ایرنا ، امیر قلعه نویی جمعه شب در پایان دیدار تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و سپیدرود رشت در کنفرانس خبری پس از بازی در رشت اظهار داشت: البته خداداد نیز باید صبوری به خرج می داد و در مقابل تماشاگران عکس العمل نشان نمی داد و به سمت آنان نمی رفت چون در آن زمان طرفداران سپیدرود بابت نتیجه کسب شده بسیار ناراحت و عصبانی بودند.
وی ادامه داد: در مورد مسایل فنی این دیدار چپزی برای گفتن ندارم و اگر غرورم اجازه می داد گریه می کردم که چرا باید فردی مثل خداداد که با عشق هدایت این تیم را قبول کرد، اینگونه با او برخورد می شد.
سرمربی سپاهان اصفهان ادامه داد: سپیدرود تیم ریشه داری است که متاسفانه مشکلات مالی گریبانگیر این تیم پرطرفدار را گرفته و تاکنون نیز این تیم با حمایت های طرفداران بی شمارش روی پای خود ایستاده و همچنین یک هفته قبل از آغاز لیگ وضعیت مدیریت این باشگاه مشخص شد.
قلعه نویی بیان کرد: خداداد عزیزی فرد کوچکی نیست و با ابن کارها نیز کوچک نمی شود و من نیز دوران مربیگری ام این برخوردها را تجربه کردم اما چرا تماشاگران در مورد مسئولان حرفی نمی زنند که وضعیت این تیم تا یک هفته قبل از آغاز رقابت ها مبهم بود.
وی به باخت پرگل سپیدرود نیز اشاره و خاطرنشان کرد: درجام جهانی گذشته نیز برزیل در خانه خود هفت گل از آلمان دریافت کرده بود اما طرفداران برزیل چه کردند؟ ما باید این برخوردها را الگوی خود قرار دهیم.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و سپاهان اصفهان جمعه شب در هفته دوم از مسابقات فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم سپاهان با نتیجه 6 بر یک حریفش را شکست داد.
در دقایق پایانی نیمه اول این مسابقه ، طرفداران سپیدرود رشت به دلیل نتیجه کسب شده به کادر فنی و خداداد عزیزی سرمربی این تیم اعتراض کردند که این مربی نیز با تماشاگران درگیری لفظی پیدا کرد.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.